افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل و ترفند های سئو یکی از عوامل و البته مهم ترین دلیلی است که باعث پیشرفت کسب و کار شما می شود.

فزایش رتبه سایت در گوگل

اگر به صورت درست و صحیح به ان بپردازید و از افراد با تجربه استفاده کنید و در سایت خود پیاده سازی کنید, با افزایش رتبه سایت در گوگل مواجه خواهید شد .

به خاطر همین دلایلی که گفتیم بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنبال این هستند تا نکات را یاد بگیرند یا بهترین تیم را پیدا کنند.

متخصصان سئو سعی میکنند که با استفاده از ترفندها و تکنیک های موجود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شوند. در این اینجا ما به شما کمک میکنیم تا این نکات را یاد بگیرید و بهترین تیم را پیدا کنید.

سئو به جه معناست؟

سال هاست افراد در نبرد با گوگل هستند تا بتوانند به صفحات خود اعتبار بدهند و به صدر برسند که در این نبرد سئو یک ابزار بسیار مفید است.

سئو واژه ای پر تکرار در این صفحه  و تمامی صفحات است  پس بهتر است در ابتدا به این موضوع بپردازیم که سئو یعنی چه و به چه معنا هست و حتی می توانم بگویم که یک واژه بسیار پر تکرار در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیکی هست.

تصویری از یک گروه متخصص سئو

سئو یا SEO یکی از مهم ترین مجموعه های تشکیل دهنده دیجیتال مارکتینگ است. سئو مخفف واژه Search Engine Optimization  است و همین طور که از معنای کلمه انگلیسی ان پیداست یعنی بهینه سازی سایت ها برای موتور جستجو است .

در سئو متخصصان تیم ما تلاش می کنند که رتبه سایت مورد نظرتان را با استفاده از تکنیک های  کاربردی و جدید سئو به صدر جدول جستجو ببرند و باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شوید پس زمانی که صفحه شما به صفحات اغازین برود انگار تعداد بازدیدکنندگان سایت شما بالا رفته و تعداد مشتریان بیشتری کسب خواهید کرد.

تصویری از سرچ ها

پس هیچ گاه از سئو و اهمیت ان غافل نشوید.

نگاهی به اهمیت ان

در روزگاری هستیم که دسترسی به اینترنت باعث شده است تا هرجایی افراد به سوال یا مشکل  بر می خورند سریعا ان را در گوگل سرچ می کنند و همین دلیل باعث شده است تا موضوع سئو حائز اهمیت باشد پس بهترین پیشرفت برای شما این می تواند باشد که به درجات بالایی در گوگل برسید.

تصویری از یک
روه خلاق در حال جلسه

بیش از 2 تریلیون جستجو سالانه در گوگل که معتبرترین موتور جستجو است, انجام می شود که از این مقدار حدود پنجاه میلیارد برای کشور ایران است  پس از انچه فکر می کنید باید بیشتر به ان اهمیت بدهید.

اصطلاحات رایج در سئو

تکنیک ها و ترفندهایی که در سئو استفاده می شوند از دو نظر قابل بررسی هستند.

تصویری از یک متخصص سئو

الف-سئو داخلی و خارجی:

سئو داخلی: به تکنیک ها و ترفندهایی می گویند که متخصصان سئو برای سایت های داخلی استفاده می کنید.

سئو خارجی:به تکنیک ها و ترفندهایی سئو می گویند که خارج از سایت شما باید ارائه شود و به مرحله انجام برسد.

ب-سئو قانونی و غیرقانونی:

از نظر قانونی بودن یا قانونی نبودن ترفند های سئو در سه دسته:

تصویری جالب از انواع سئو

سئو کلاه سفید :یعنی با توجه به قوانین و مقررات خواسته شده گوگل کار سئو جلو می روند و از هیچ کدام از ان ها سر پیچی نمی شود.

سئو کلاه خاکستری : این تکنیک ها از جز ترندترین ها است زیرا بین کلاه سفید وکلاه سیاه است و مانند اسمش یک حد وسط عالی را دنبال می کند تا مسیرش به موفقیت برسد اما نکته مهم این است که باز هم به سئوکاران پیشنهاد نمی شود .

سئو کلاه سیاه : به مجموعه ترفندهایی گفته میشود که مخالف مقررات خواسته شده گوگل است و گوگل را دور میزنند اما این تکنیک ها سریع جواب می دهند بر خلاف کلاه سفید که باید زمان زیادی سپری شود که به ان درجه ی مطلوب برسد و اگر گوگل از تکنیک های کلاه سیاه بو ببرد شما با جریمه های زیادی رو به رو خواهید شد, قرار می گیرند.

تصویری جالب از سئو کلاه سفید وسیاه

برخی اصطلاحات مهم سئو داخلی:

  • سازگاری سایت با موبایل, تبلت و لپتاپ
  • ساختن ارجاعات لینکی داخلی
  • ایجاد محتوای کاربردی
  • بهبود در سرعت سایت
  • سئو خارجی

برخی اصطلاحات مهم سئو خارجی:

  • ساختن لینک
  • استفاده از بک لینک ها
  • معتبر بودن دامنه
  • معتبر بودن صفحات
  • دامنه ارجاع گسترده
  • استفاده از ترفند لینک سازی مهمان یا پست مهمان

گوگل چگونه و با توجه به چه عواملی سایت های موجود را رتبه بندی می کند

با توجه به سخنانی که گفته شود, کنجکاوی های زیادی وجود دارد تا بدانیم که گوگل با توجه به چه فاکتورهایی سایت ها را رتبه بندی می کند. برخی از مواردی که وجود دارند مانند:

تصویری جالب از سئو و تاثیران ان

اعتبار دامنه ای که در سایت شما استفاده می شود

میزان ارتباط شما با موضوع کلیدی که انتخاب شده است

استفاده از بهترین محتواها

استفاده از لینک و بک لینک

سرعت بالا

چگونه به عنوان کسی که سئو کار میکند باعث افزایش رتبه سایت مورد نظرمان شویم و باعث موفقیت سایت شویم

حتما به عنوان کسی که سئو را اموزش دیده است کنجکاوید که بدانید باید چگونه و از کجا شروع کنید تا سایتتان را به رتبه اول برسانید. پس باهم شروع به یادگیری ترفندهای سئو میکنیم.

تصویری جالب در مورد پیشرفت

اول از همه باید شروع کنیم سایتی که داریم را بررسی کنیم تا نقاط قوت و ضعف ان را متوجه شویم, بررسی کنیم و در جهت رفع نقاط منفی کوشش کنیم. شما می توانید کارهای انالیز خود را به تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ ماهان برسپارید.تیم تخصصی ما به بررسی کامل سایت و کسب وکار شما می پردازد تا در مسیر پر پیچ و خم شما را تا رتبه برتر یاری کند.

بعد از اینکه سایتمان را به درستی درک کردیم وشناختیم حال نوبت ان است که رقیب های بازار کسب وکار خود را بشناسیم پس به بررسی رقیبان می پردازیم و تلاش می کنیم تا بفهمیم رقیب هایمان چه نکاتی را رعایت می کنند که رتبه بهتری نسبت به ما دارند. در این مرحله ممکن است شما با بررسی رقیبانتان متوجه شوید که چه نکاتی را در کارتان رعایت نکرده اید و ان ها را پیاده سازی کنید در سایتتان و باعث بالا رفتن رتبه تان در گوگل شود.

تصویری از عوامل موثر افزایش رتبه سایت در گوگل وترفندهای سئو

این کار نیازمند یک تیم با تجربه و کاردان است که به تمامی نکات وارد باشد پس میتوانید برای این کار با مشاوران تیم تخصصی ما صحبت کنید.

ما با گزارش های کاملی که در این زمینه تهیه می کنیم، شما را برای افزایش رتبه سایت در گوگل همراهی می کنیم.

مورد بعدی این است که در بعضی از موارد ما درست و دقیق درک نمی کنیم که هدف سایتمان چیست و چه محتوایی در سایتمان داریم که  عنوان هایی را  به گوگل معرفی کنیم تا کاربران درستی را به سمت ما بفرستد. پس اول کلمات کلیدی را پیدا کنید تا بتوانید به سوالات کاربران مناسبتان پاسخ دهید.

کلمه کلیدی

یک محتوای عالی همیشه شما را صد قدم جلو میبرد. در بیشتر مواقع محتوایی که سایت ها منتشر می کنند  از نظر محتوا و کیفیت در سطح مناسبی قرار ندارند پس در این شرایط گوگل رتبه مناسبی به سایت شما نمی دهد پس سعی کنید محتوای انتخابیتان  هزاران برابر عالی تر از رقبا باشد تا به صدر جدول برسید.

تصویری از محتوای عالی

بهینه سازی بر اساس سئو یکی از مواردی هست که در این لیست جای میگیرد بعد از انجام مراحل قبلی نیاز است از تکنیک های سئو استفاده کنید تا سایت بهتری داشته باشید و مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید. محتوایی عالی بدون تکنیک های سئو جایی در رده بندی گوگل نخواهد داشت.در این زمینه همکاران من اماده هستند تا شما را راهنمایی کنند و اصول سئو را روی سایت شما پیاده سازی کنند.

تصویری از عوامل تشکیل دهنده سئو
SEO Search Engine Optimization concept. The meeting at the white office table

پروتکل https یکی از عواملی هست که باعث اطمینان و اعتماد کاربران به شما می شود پس در اولین فرصت ان را تهیه کنید.

پروتکل ها

به تواناییتان ایمان داشته باشید و صبر کنید تا نتیجه دلخواهتان را بدست بیاورید و به صدر برسید. در این راه باید صبر کنید تا گوگل نسبت به شما اعتماد کامل را پیدا کند تا شما را در صدر سرچ ها قرار دهد و پس اعتماد گوگل باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

بروز کردن سریع و بطور پویا مطالب یکی از فاکتورهایی است که باعث جذب کاربران به سمت شما می شود زمانی که روز به روز اطلاعات جدید و بروز دنیا را منتشر کنید صد در صد تعداد مخاطبین شما افازیش پیدا میکند پس به این نکته دقت کنید.

تصویری از اهمیت اپدیت کردن

اگر سایت شما به گونه ای است که میتوانید با اینفلوئنسرها همراه باشید این موقعیت جذاب و کار امد را از دست ندهید و سعی کنید از ان ها در زمینه ی تبلیغات استفاده کنید.

تصویری از همراهی با اینفلوئنسرها

جمع بندی

در این مقاله به صورت خلاصه اما مفید به تمام سطوحی پرداخیتم  که باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

معرفی شدن به گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل مانند معرفی کردن خودتان به مردم است تا وقتی که فردی باعث اعتبار بخشیدن به شما و صحبتتان نباشد شما بین مردم اعتبار پیدا نخواهید کرد و در اینجا گوگل مانند رفدی است که باعث اعتبار بخشی به شما می شود .

و تمامی فاکتور ها را بررسی کردیم که مهم ترین این استراتژی ها سئو هست و باید برای این کار به سمت شرکت هایی بروید که در زمنیه سئو حرفه ای هستند.

با درمیان گذاشتن کسب وکارتان با ما میتوانید سایتتان را به صدر سرچ ها ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *