اینستاگرام مارکتینگ در کرمان | اینستاگرام در کرمان

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ در کرمان به نوعی فعالیت بازاریابی در فضای اینستاگرام، اینستاگرام مارکتینگ می گویند. بازاریابی در اینستاگرام کرمان به روش های مختلفی اجرا می شود. تعریف هایی در رابطه با اینستاگرام وجود دارد که باعث محبوبیت آن می شود. اینستاگرام صرفا برای پست ها، استوری ها، هشتگ ها، تبلیغات و ویدئو ها نیست؛ این اپلیکیشن بستری قوی برای کسب و کار آنلاین و بازاریابی است.

مهمترین ابزار های کاربردی در اینستاگرام مارکتینگ در کرمان

حضور روزافزون شبکه های اجتماعی، باعث شده که بحث های مالی مانند تبلیغات مورد توجه افراد قرار گرفته است. امروزه یکی دیگر از روش های درآمد زایی، اینستاگرام است. خیلی از شرکت مانند شرکت های،تولیدی، خدماتی، بازرگانی برای فروش محصولاتشان از این شبکه استفاده می کنند. اینستاگرام در بحث های مارکتینگ بسیار مورد استفاده قرار میگیرد زیرا قابلیت ها و ابزار هایی مانند استوری جذاب و با کیفیت، لایواینستاگرام(ویدئوی زنده) با موضوعات مرتبط با کار شما و هشتگ گذاری مناسب و… را دارد. این ابزار ها را بشناسید.

استوری اینستاگرام ابزاری موثر در اینستاگرام مارکتینگ در کرمان

شما می توانید با گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت مستقیم با کاربران خود در ارتباط باشید. این استوری ها تا مدت زیادی هستند و پاک نمی شوند. برای افزایش مخاطب ها و فالوورها، استوری ها به شما کمک می کنند. با گذاشتن استوری، بحث برندینگ خود را همیشه داغ و پر تکاپو نگه دارید و فیدبک مشتری های خود را ببینید.

ویدئو های زنده در اینستاگرام

افراد تمایل دارند ویدئو های زنده را در شبکه هایی با دسترسی آسان ببینند. به نظر می رسد بهترین شبکه برای این کار، اینستاگرام است. اگر شما بتوانید یک ویدئوی زنده و با کیفیت برای معرفی محصولات خود بگذارید، می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و تاثیر آن را ببینید.

بیوگرافی (biography) کامل و خلاقانه

در پروفایل اینستاگرام هر شخص، در قسمت بیوگرافی میتوانید یک شناخت خوب از خودتان ومحصولاتتان بدهبد. اگر بتوانید یک بیو خلاقانه و کاربردی داشته باشید، در پیشرفت و رشد پیجتان کمک می شود.

تگ لوکیشن در پست و استوری اینستاگرام

اگر از ابزار تگ لوکیشن استفاده کنید، مخاطب شما می تواند شناخت بهتری نسبت به عکس یا فیلم هایی که منتشر می کنید داشته باشد. این کار باعث می شود مخاطبان شما اعتماد بیشتری نسبت به کار شما و احساس بهتری نسبت به عکس ها و ویدئو های شما داشته باشند.

کسب درآمد در اینستاگرام و تبلیغات در استوری

گرفتن تبلیغات از برند ها، روشی دیگر برای کسب درآمد است. زمانی که شما فالوور های واقعی داشته باشید و پیجی با بازدهی بالا داشته باشید، برند های معروف برای تبلیغات به پیج شما جذب می شوند. شما در قبال تبلیغات در استوری، وجهی دریافت خواهید کرد.

دریافت پورسانت از فروش محصولات

فروش محصولات به صورت اینترنتی، می تواند برایتان درآمد زا باشد. حتی شما می توانید با برندی معروف همکاری کنید و در قبال کارتان پورسانتی دریافت کنید. شما با منتشر کردن عکس ها و ویدئو ها و انتشار محتوای مناسب و… فروش محصولات را زیاد کرده و پورسانت بیشتری دریافت می کنید.

مدیریت پیج برند های معروف

هر پیجی که بازدید زیادی دارد، قطعا وقت زیادی هم گذاشته است تا به این مرحله رسیده است. برای داشتن پیج خوب باید بخش مدیریتی خود را افزایش دهید. برای مثال شما به کسی نیاز دارید که بتواند پیج را اداره کند و پست های اینستاگرام را طراحی کند. افراد برای مدیریت پیج خود به کسانی نیاز دارند که مهارت های لازم را در این زمینه داشته باشد، پس برای وارد شدن در این کار باید مهارت های خود را بالا ببرید.

الگوریتم و نظم تولید محتوای اینستاگرام

باید برای موقیت در اینستاگرام بتوانید نظم خصی را در پیج خود رعایت کنید. باید محتوای شما به حدی جذاب باشد که مخاطب را ترغیب به دیدن پستتان کند. هر چقدر پیج را منظم تر نگه دارید، تعداد افراد دنبال کننده بیشتر خواهد بود و شانس شما در بازاریابی بهتر خواهد بود.

امروزه همه می توانند یک پیج شخصی برای خود داشته باشند، اما شخصی که بتواند پست های جذاب داشته باشد قطعا تعداد فالوور بیشتری هم خواهد داشت.

یک کاری که می تواند برای شما مفید باشد این است که مخاطب را به صفحه خود معتاد کنید. یعنی زمانی خاص را تعیین کنید برای معرفی محصول جدید یا زمانی خاص برای تخفیف های محصولات داشته باشید.

محتوای خاص برای مشتریان خاص

گاهی یک محتوا در اینستاگرام صرفا برای یک سری از افراد خاص است. شما می توانید ترفند هایی برای جذب فالوور داشته باشید. برای مثال میتوانید فالوور های هدف خود را شناسایی کرده و علاقه های ان را بشناسید. در نتیجه با این کار وارد اکسپلور اینستاگرام شوید.

طراحی گرافیکی اینستاگرام، راهی برای جذب مخاطب

داشتن کپشن های کاربردی و با کیفیت سبب افزایش مخاطب می شود. سعی کنید به طراحی گرافیکی پیج اهمیت بدهید زیرا کاربران در اینستاگرام جذب عکس ها و فیلم های گرافیکی جذاب می شوند. برای اطمینان از جلب ضایت مخاطب، محتواهای متنی مناسب بگذارید.

 به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از عکس نوشته ها با طرح های جذاب

یکی از  راه های جلب نظر مخاطب، عکس نوشته است. افراد زیادی در تلگرام به دنبال دست نوشته های آماده هستند اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که محتوای شما به گونه ای باشد که مخاطب در زمان کم و با یک نگاه محتوا را ببیند.

استفاده از طراحی تکراری و تقلید ممنوع است

از فیلم ها و عکس های کپی خودداری کنید. کاربر به دنبال دیدن عکس ها و فیلم هایی است که جدید و جذاب باشند و با ایده های خلاقانه کار شده باشد. اگر از محتوا کپی استفاده نکنید، کاربر خیلی راحت با شما ارتباط برقرار می کند.

چه روش هایی در اینستاگرام مارکتینگ در کرمان وجود دارد؟

به فعالیت هایی که شما برای بازاریابی برند خود انجام می دهید ، اینستاگرام مارکتینگ می گویند. تبلیغات اینستاگرامی مانند اسپانسرینگ، اینفلوئنسر، تبلیغات دایرکت ها و کامنت ها و حتی بازاریابی تولید محتوا را می توانیم در این دسته قرار دهیم.

آیا میتوان برای قیمت اینستاگرام مارکتینگ در کرمان مبلغی در نظر بگیریم؟

پاسخ این سوال منفی است زیرا اینستاگرام مارکتینگ در کرمان در مجموع حوزه ای گسترده است و بخش های زیادی دارد. به همین علت نمیتوان برای آن قیمت و تعرفه مشخصی در نظر گرفت. البته ما پلن های مشخصی در این خصوص تعریف کرده اید تا مخاطبان بتوانند پلن مناسب خود را انتخاب کنند

میتوانید پلن های اینستاگرام مارکتینگ را از اینجا مشاهده یا با شماره 03432472894 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *