شور خريد آي‌پد فروكش كرد

بررسي‌هاي سايت Retrevo كه در زمينه فروش كالاها و لوازم الكترونيك فعال است، نشان مي‌دهد مشتريان و علاقه‌مندان به اين محصولات، علاقه اوليه خود را به خريد آي پد در كمتر از دو هفته از دست داده اند.

تبليغات پرحجم براي اين دستگاه اگر چه در دو هفته اول باعث خريد قابل توجه آي پد شد، اما پس از كاهش اشتياق اوليه، مشتريان ترجيح مي‌دهند منتظر بمانند تا بعد از كسب اطلاعات كافي در مورد جزئيات اين محصول، نسبت به خريد آن اقدام كنند.

بررسي دقيق Retrevo نشان مي‌دهد يك هفته قبل از عرضه آي پد، 26 درصد از كاربران اين سايت در مورد آن اطلاعاتي داشتند، اما هنوز به آي پد علاقه‌مند نشده بودند و بعد از عرضه اين محصول، اين درصد به 52 درصد تغيير كرد.

پس از نمايش آي پد توسط استيو جابز، اين رقم به 9 درصد افزايش يافت. 21درصد هم اعلام كردند كه بايد در مورد اين دستگاه، اطلاعات بيشتري كسب كنند.

ولي بعد از گذشت يك هفته ديگر، 61 درصد از كاربران اين سايت مي‌گويند كه علاقه اي به خريد آي پد ندارند و تنها 5 درصد آنها قصد دارند كه پس از كسب اطلاعات دقيق‌تر، اين كالا را خريداري كنند. همچنين 19 درصد بلاتكليف هستند و 15 درصد ديگر هم عنوان مي‌كنند كه با كسب اطلاعات دقيق‌تر، در اين زمينه تصميم خواهند گرفت.

منبع: روزنامه آسيا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *