تصویری جالب از واتساپ وب

واتساپ یک پیام رسان پرطرفدار و فوق العاده در ایران است که تمامی افراد ان را دارند و در ایران خوشبختانه فیلتر نیست.

واتساپ یکی از ابر قدرت های پیام رسانی جهان است که با ان می توانید با افرادی در سمت دیگری از دنیا حرف بزنید, چت کنید و یا حتی به صورت تصویری همدیگر را ببینید.

تصویری جالب از واتساپ

واتساپ چیست؟

واتساپ یا whatsapp یک اپلیکیشن محبوب در میان جهانیان است که فعالیت خودش را از سال 2009 شروع کرده است و در همین مدت زمان کوتاه به محبوبیتی باور نکردنی رسیده است.

تصویری از لگو واتساپ

این اپلیکیشن یک پیام رسان است که به صورت صوتی, متنی و تصویری کار می کند. این برنامه بر روی تمامی سیستم عامل های موجود می تواند نصب شود و توسط کاربران استفاده شود. شما برای استفاده از این برنامه فقط نیاز است که به اینترنت وصل شوید.

تفاوت با بقیه پیام رسان ها

شاید فکر کنید که این خدمات بسیار شبیه پیامک های موبایل شماست و تفاوتی ندارد اما باید توجه کنید که تفاوت ان ها با هم در میزان هزینه ای هست که شما می کنید برای استفاده از خدمات یکسان, هزینه ای که برای استفاده از این خدمات در واتساپ می کنید بسیار کمتر از هزینه استفاده از خدمات در پیامک هاست.

واتساپ و تلگرام رقبای سختی برای یک دیگر هستند اما در ایران به دلیل اینکه تلگرام فیلتر است تلگرام رقیب سختی برای واتساپ محسوب نمی شود و واتساپ رتبه اول در ایران را دارد.

تصویری از تفاوت واتساپ با بقیه پیام رسان ها

واتساپ در سال 2020 تعداد کاربرانش از دو میلیارد کاربر هم فراتر رفته و بسیار مححبوب شده است.

واتساپ در سال 2014 توسط فیسبوک به مبلغ 19 میلیارد دلار خریده شد و 4میلیارد نقدی بود و بقیه ان به صورت سهام از شرکت فیسبوک بود ولی تغییرات خاصی در ان ایجاد نشد.

مزایای واتساپ برای کاربران

واتساپ با توجه به تفاوت هایی که با دیگر پیام رسان ها دارد بسیار محبوب شده است. در این جا به چندین یک از این مزایا می پردازیم.

  • مصرف کمتر اینترنت
  • شما برای استفاده از واتساپ نیاز به ساخت اکانت ندارید و فقط به یک شماره تماس نیاز دارید
  • بالا امدن سریع برنامه بر روی موبایل
  • ارسال پیام به صورت متنی, صوتی و تصویری
  • شما می توانید از ایموجی و گیف در ان استفاده کنید
  • می توانید گروه بسازید
تصویری از مزایای واتساپ

نحوه اموزش نصب واتساپ

روش اول

1-ابتدا نسخه ویندوز مناسب را از لینک زیر دانلود کنید.

تصویری از واتساپ در لپتاپ

2-توجه داشته باشید که نسخه مناسب با سیستم عامل خود را نصب کنید.

3- بعد از نصب کردن اپلیکیشن, برای وارد شدن به صفحه واتساپ خود باید از مرحله احراز هویت بگذرید. شما باید یک کد را از طریق گوشی تلفن همراه خود اسکن کنید تا وارد شوید.

تصویری از نحوه اسکن

برای اسکن کردن باید به قسمت setting واتساپ گوشی تلفن همراه خود رفته و روی گزینه ی linked devices کلیک کرده و بعد اسکن کنید.

4-اکنون شما به راحتی می توانید از واتساپ بر روی لپتاپ خود استفاده کنید و از تمامی مزایایی که بر روی موبایل شما داشت بهره مند شوید.

روش دوم

1-شما می توانید به لینک روبه رو web.whatsapp مراجعه کنید ازطریق مرورگر مورد نظرتان و بعد مراحل 3 تا 4 را انجام بدهید.

نکته :

در طول استفاده از واتساپ بر روی لپتاپ خود, اینترنت موبایل و لپتاپ خود را قطع نکنید.

رکورد شکنی واتساپ

در سال 1392 واتساپ اعلام کرد که 430 میلیون کاربر فعال در ماه حتی اگر شده یک بار از ان استفاده می کنند و در روز حدود 54 میلیارد پیامک از طریق ان بین کاربران جا به جا می شود که این رکورد جدیدی در بین پیام رسانان بود.

سخن پایانی

در این نوشته تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان سعی کرد تا به تمامی وجوه واتساپ پرداخته و در نهایت در مورد چگونگی نصب واتساپ بر روی کامپیوتر صحبت کردیم.

تصویری از واتساپ در لپتاپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *