اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان، اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال است و همچنین در ایران همچنین در ایران هم بیش از 50 میلیون نفر عضو این شبکه هستند. روزانه افراد زیادی برای کسب و کار، سرگرمی و آموزش از اینستاگرام استفاده می کنند و این شبکه اجتماعی روز به روز خود را به نیاز کاربر نزدیک تر می کند. همین موضوع باعث محبوبت  و رشد اینستاگرام بین کاربران شد و این سوال مطرح می شود که اینستاگرام مارکتینگ چیست؟.

محتوا پنهان

در اینستاگرام خیلی ها به کسب و کار می پردازند و دلیلش هم فقط حظور کاربران بسیار زیاد است و می توانند از پتانسیل بسیار بالای اینستاگرام نهایت لذت را ببرند.اینستاگرام به یکی از پولساز ترین و بهترین حوزه های کسب درآمد تبدیل شده و کار با آن یک حرفه پر درآمد است.

اگر بتوانید به صورت یک حرفه ای در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، زمینه های شغلی زیادی برای شما فراهم می شود که با استفاده از آن ها می توانید به کسب و کار بپردازید.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اولین ابزار اینستاگرام مارکتینگ؛ هشتگ گذاری

با در نظر گرفتن سلایق جستجو کاربران و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، هشتگ هشتگ درستی را انتخاب کنید و به عنوان برند در اینستاگرام ثبت کنید.به عنوان مثال اگر شما در زمینه لباس یا مد هستید، هشتگ های معروف در این زمینه شامل #فشن #مد # استایل و… هستند.

هشتگ هایی که برند شده اند باعث می شوند پست های اینستاگرام شما توسط افرادی که شما را می شناسند شناسایی شوند و شما را راحت پیدا کنند. هشتگ های اجتماعی توسط کاربران اینستاگرام تولید میشنود تا بتوانند روی یک موضوع تمرکر کرده و ان را به راحتی دنبال کنند. در اینستاگرام شما می توانید از 30 هشتگ استفاده کنید. اما برای بازاریابی توصیه ای که به شما می شود این است که از هشتگ های برند دار استفاده کنید تا محبوبیت بیش تری بین افراد پیدا کنید و مشتریان هم راحت تر شما را پیدا می کنند

استوری اینستاگرام ابزاری موثر در اینستاگرام مارکتینگ

در این بخش شما می توانید به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید. نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که استوری ها تا مدت زیادی فعال هستند و حذف نمی شوند. شما می توانید مخاطب ها و فالوور های خود را با گذاشتن استوری افزایش دهید و بحث برندینگ شما همیشه پر تکاپو است.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

نمایش ویدئو های زنده عنصری مهم در اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مکانی برای پخش ویدئو های زنده است و افراد تمایل دارند ویدئو ها را در شبکه ای آسان مثل اینستاگرام ببینند. اصولا اینستاگرام شبکه ای است برای دسترسی به لحظات خاص است و اگر شما بتوانید به جای یک تصویر از یک ویدئو زنده با کیفیت بالا درباره محصولات خود استفاده کنید به اشتراک بگذارید، میتوانید افراد زیادی را جذب کنید. این کار باعث می شود کاربر با محصول شما آشنا شود و تاثیر فوق العاده ای را برای شما دارد.

Biography(بیو) خلاقانه و کامل 

برای نزدیک شدن به موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ و شناخت بهتر صحفه تجاری شما نیاز است در نوشتن بیو خود دقت کنید و تعریف خوبی از خود و محصولاتتان داشته باشید.

تگ لوکیشن در استوری و پست اینستاگرام

می توانید با استفاده از ابزار تگ لوکیشن شناخت بهتری به مخاطب خود بدهید. با این کار عکس ها و ویدیئو هایی که محصولات مربوط به یک موقیت جغرافیایی خاص را تبلیغ می کنند، با مشخص کردن لوکیشن آن می توان به مخاطبان معرفی کرد. این کار باعث می شود کاربر احساس بهتری نسبت به عکس ها و ویدئو های شما پیدا کند.

کتاب اینستاگرام مارکتینگ

یکی از موضوعات داغ در کشور های مختلف بازاریابی در شبکه های مختلف است. اینستاگرام به سرعت در حال رشد و پیشرفت است این طور که از امکانات جدیدش مشخص است، فعالیت های تجاری جزیی از اهداف و سیاست مالکان آن به شمار میرود. اکنون بهترین موقعیت برای کسب درآمد در اینستاگرام است زیرا گوی و میدان در اینستاگرام مهیا است.

امروزه افرادی هستند که از اهمیت علم بازاریابی و قدرت شبکه های مجازی و اینترنت خبر ندارند. اینجور کسب و کارها که به روش های سنتی تکیه کرده اند و از قدرت فضای مجازی غافلند، قطعا محکوم به شکست هستند.

قطعا همه این موضوع را میدانند که دنیای مجازی با سرعتی سرسام آور در حال تکامل و رشد است. تا چند سال پیش چه کسی میدانست اینترنت و شبکه های مجازی تا این اندازه در زندگی مردم تاثیر بگذارد و حتی اینقدر حیاتی باشد؟ همچنین  کسی نمیداند که تا چند سال آینده چه چیزی خواهد شد!

شبکه های اجتماعی مانند دیگر اختراعات برای پاسخ به نیازهای بشر به وجود آمده اند. با گذشت چند دهه و با مشغله های روزمره بیش تر، نیاز افراد به ارتباط بین افراد جامعه بیشتر از قبل احساس شد. نیاز دیگر افراد، امکان بیشتر دیده شدن و به اشتراک گذاشتن نظرها، فکرها، اخبار و همچنین لحظه لحظه زندگی افراد با همدیگر است.

مشاوره اینستاگرامی برای چه کسانی مفید است

مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

چرا به مشاوره اینستاگرام مارکتینگ نیاز دارید؟

با گذشت زمان و بروزرسانی های اینستاگرام، این اپلیکیشن موفق، پیشرفت زیادی داشته است. این محبوبیت اینستاگرام به مرور زمان باعث افزایش چشمگیر اکانت ها و کاربران شده است. همچنین با افزایش تعداد کاربران، کسب و کار در اینستاگرام افزایش داشته است. با تخصصی تر شدن الگوریتم های اینستاگرام، کار برای افرادی که به صورت جدی یک اکانت را مدیریت نکرده اند دشوار است. برای راه اندازی پیج خود شما میتوانید با یک مشاوره حرفه ای اینستاگرام در ارتباط باشید و به پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید. با دانستن صحیح اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ می توانید بهترین مشاور اینستاگرام را انتخاب کنید.

مشاوره اینستاگرامی برای چه کسانی مفید است؟

تمامی کسانی که فعالیت جدی و تجاری در اینستاگرام خود دارند، مشاوره اینستاگرام می تواند برای آن ها مفید باشد. تمامی کسب و کار ها و تمامی افرادی که قصد بلاگر و اینفلوئنسر شدن را دارند، به مشاوره اینستاگرام نیاز خواهند داشت. با کمک گرفتن از یک مشاوره اینستاگرام توانا و با تجربه، به پیشرفت پیج خود دست می یابید. شک نکنید اگر از یک مشاور خوب اینستاگرام کمک نگیرید، تنها وقت و هزینه خود را تلف کرده اید.

مشاوره پایه و امنیت اینستاگرام

با مشاوره پایه، مواردی را بررسی و رفع نقص می کنید که از اهمیت زیادی برخوردار اند. برای مثال سطح امنیت پیج شما و موارد دیگری که ممکن است از دید افراد مخفی مانده باشد.

مشاوره طراحی اینستاگرام

اولین چیزی که همیشه از پیج دیده می شود ظاهر پیج است. برای این که یک پیج زیبا داشته باشید، می توانید از یک مشاوره طراحی اینستاگرام کمک بگیرید. که مشاوران ما می توانند شما را راهنمایی کنند.

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش ها برای تولید محتوا در اینستاگرام است. اگر نتوانید محتوا جذابی را ارائه دهید،  انتظار جذب کاربر یا حتی فروش محصول خود و خدماتتان را نداشته باشید. مشاوره تولید محتوا به شما کمک می کند نقص های تولید محتوا در پیج خود را پیدا کنید و آن ها را برطرف کنید.

مشاوره فعالیت تعاملی خارج از اینستاگرام

شما باید به غیر از فعالیت در اینستاگرام، فعالیت های هدفمند و برنامه ریزی شده در خارج از پیج خود داشته باشید. این فعالیت ها در طی این دوره آموزش داده می شود.

ادمین اینستاگرام چه کسی است

مشاوره بازاریابی و جذب مشتری در اینستاگرام

همه کسب و کارها با هدف جذب مشتری در اینستاگرام فعالیت می کنند. به همین دلیل با روش های جذب مشتری و نحوه بازاریابی مناسب می توان برای پیشرفت کسب و کار خود قدم بزرگی بردارید. تاثیر این مورد در نکات کوچکی فوق العاده است.

مشاوره برگزاری لایو اینستاگرام

یک ابزار مناسب برای معرفی محصول و تبلیغات، لایو اینستاگرام است. اما برای اجرای یک لایو هدفمند در اینستاگرام باید روش هایی بلد باشید. با این کار شانس فروش محصولات خود را بالا می برید.

دوره اینستاگرام مارکتینگ

فرصت های رشد و درآمدزایی در اینستاگرام زیاد است. بسیاری از افراد از این موضوع آگاه هستند که اینستاگرام یک رسانه پول ساز در ایران شده است. در اینستاگرام آموزش بلاگری و اینکه چطور بلاگر شویم یک موضوع ترند در جهان تبدیل شده است. اما سوال اینجاست که واقعا چه کسانی می توانند این ماشین بزرگ پولساز را هدایت کنند؟

کسانی که در دوره های آموزش شرکت می کنند می توانند به درآمدی بیش از حد تصور برسند. شما با گذراندن دوره ها می توانید به سراغ روش های فیک و غیر اصولی نروید. و در پایان این دوره می توانید به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دید

ادمین اینستاگرام چه کسی است؟

شخصی که صفحه اینستاگرام شما را در دست میگیرد ادمین اینستاگرام است. ادمین برای اینکار نیاز به مهارت های زیادی دارد برای مثال  تسلط به اینستاگرام و آشنایی با تولید محتوا خلاقانه و حرفه ای. تعامل با صفحات دیگر، تبلیغات در زمان مناسب و تعامل با مخاطبان و دایرکت ها و در رده های دیگر راه اندازی کمپین های تبلیغی برای رشد برند در اینستاگرام است. علاوه بر آن، او موظف است که وظلایفش را به نحو احسن انجام داده و به افزایش فروش و رشد صفحه اینستاگرام که هدف اصلی ما هستند برسد.

شرح وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

ادمین های اینستاگرام فارغ از اینکه هر کسب و کار در چه زمینه ای است وظایف کم و بیش یکسانی دارند.

  • تسلط به الگوریتم های اینستاگرام و بخش های مختلف آن
  • تولید محتوا منطبق و منظم با استراتژی های خلاقانه
  • طراحی استوری ها و پست های خلاقانه منطبق با اصول روانشناسی رفتار کاربران
  • نوشتن کپشن های خلاقانه همراه با شتگ های مناسب
  • افزایش فالوور ها و رشد پیج
  • تحلیل آمار و ارقام و رفتار فالوور ها در کامنت ها
  • تعامل با کاربران به صورتی که که از فالوور معمولی به مخاطب فعال و مشتری تبدیل شوند
  • تامین امنیت صفحه با رعایت پروتکل های اینستاگرام
  • تبلیغات در زمان های مناسب و راه اندازی کمپین ها

این ها بخشی است از وظایف ادمین اینستاگرام و شما می توانید متناسب با کسب و کار خود و متناسب با بودجه خود می توانید وظایف بیشتری را برای ادمین در نظر بگیرید.

شرح وظایف ادمین اینستاگرام چیست

نحوه برقراری ارتباط با ادمین پپیج اینستاگرام چگونه است؟

شما ابتدا بودجه، زمان و انتظاراتی که از ادمین اینستاگرام دارید را بررسی کنید. سپس با جستجو در اینستاگرام به شخص مورد نظر خود برسید. شما با بررسی کار ادمین مورد نظر می توانید به دید خوبی از کیفیت کارش داشته باشید.

اینستاگرام مارکتینگ تهران

اینستاگرام از سال 2010 فعالیت خود را در جهان آغاز کرد و از همان اول توانست کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این اپلیکیشن به صورت یک برنامه ساده برای به اشتراک گذاری عکس ها اجرا می شد ولی رفته رفته به یک برنامه بزرگ تبدیل شد. هم اکنون خیلی از افراد در سراسر جهان از کاربران و طرفداران پروپاقرص این اپلیکیشن هستند.

اینستاگرام از پر رفت و آمدترین مکان ها برای افراد می باشد. و می توان اینستاگرام را مکانی جالب و مهم برای متخصصان بازاریابی دانست.

امکانات اینستاگرام

 اینستاگرام سه بخش اصلی دارد. پست، استوری و IGTV مهم ترین بخش های اینستاگرام هستند. در قسمت پایین با این بخش ها بیشتر آشنا شوید.

1-پست

از همان اول پست گذاشتن در اینستاگرام وجود داشته است. در این بخش شما می توانید با فیلم های کمتر از یک دقیقه و عکس، مطالب خود را ارائه کنید. قسمت هایی برای نظرات کاربران وجود دارند که شما می توانید آنالیز خوبی از آن را داشته باشید.

2-استوری

شما میتوانید عکس و فیلم را به صورت اسلایدی برای دنبال کنندگان خود بگذارید. البته در استوری عکس و فیلم های شما بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند. این موضوع با ایجاد حلقه روی عکس پروفایل دنبال کنند را متوجه استوری شما می کند.

این قابلیت یکی از مهمترین قابلیت های اینستاگرام برای افزایش تعامل با مخاطب است.

3-IGTV

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام امکان ارسال ویدیئو زنده به عنوان لایو است.

دوره اینستاگرام مارکتینگ

6 قدم برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ

خیلی از بیزینس ها در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند اما اینستاگرام مارکتینگ نیاز به استراتژی دارد و هر بیزینسی نمی تواند موفق شود. در این بخش به نکات بیشتری می پردازیم.

1-تعیین هدف در اینستاگرام مارکتینگ

شما باید قبل از هر کاری در اینستاگرام، هدف خود را تعیین کنید. شما باید قبل از نصب این اپلیکیشن هدف راه اندازی آن را بدانید. در دراز مدت به اهدافی که تعیین کرده اید پایبند باشید. گذاشتن محتوای مربوط به نمونه کار، فروش محصولات و تصاویر و مطالب جذاب برای افزایش آگاهی و تبلیغات و… مواردی از این اهداف هستند. در ابتدا مدتی را صرف تعیین هدف کنید. حتی شما می توانید چندین هدف را در نظر بگیرید.

2-انتخاب مخاطبین هدف

اینستاگرام کاربران زیادی را دارد که در جاهای مختلف به زمینه های مختلف علاقه مند هستند. باید کاربران هدف را در بازاریابی اینستاگرام تعیین کنید. برای مثال اگر بخواهید فالوور های خارجی را جذب کنید، به استراتژی های متفاوتی نیاز دارید و همینطور برای جذب فالوور های ایرانی، استراتژی های متفاوتی وجود دارد.

فاکتور هایی مانند مکان، سن، جنسیت، علایق، درآمد و… از جمله همین فاکتور ها هستند. برای مثال اگر شما پیجی برای فروش لباس دخترانه دارید باید بیشتر دختران را به سمت پیج خود جذب کنید. و با ترفند های مناسب مانند هشتگ گذاری درست می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. برای شروع کار باید حرفه ای عمل کنید.

3-تجزیه و تحلیل

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای موفقیت در اینستاگرام تجزیه و تحلیل است. تجزیه و تحلیل بخش های زیادی دارد اما مهم ترین بخش آن مربوط به رقبا و کاربران می شود. با بررسی پیج رقبا شما نقاط ضعف و قدرت را می سنجید و میدانید چه فرصت هایی را رقبا از دست داده اند و شما از آن استفاده می کنید.

و از طرفی مخاطبین را بررسی می کنید متوجه می شود که در کدام پست ها و استوری ها بیشتر فعال هستند. این اطلاعات زمان شما را بهینه می کند و زود تر به هدف خود میرسید. در مجموع برای موفقیت همیشه حواستان به اطراف خود باشد.

4-ایجاد برنامه ریزی برای تقویم محتوایی

داشتن برنامه ریزی یک عامل مهم در فعالیت در فضای مجازی است. منظم بودن پیج شما، می تواند باعث نظم در شرکت و بیزینس شما شود. بر این اساس برای معرفی محصولات و پیشنهادات و هر فکری برای رشد کار را در آن جای دهید. شما می توانید محتوای پیج خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. بسیاری از افراد برای این بخش، شخصی جدا را انتخاب می کنند برای ارائه بهتر محتوا.

افزایش فالوور همیشه همراه

5-افزایش فالوور همیشه همراه

جذب دنبال کننده یک بخش مهم در اینستاگرام مارکتینگ است. این بحث ممکن است انرژی و زمان زیادی از شما ببرد و باعث می شود بسیاری از افراد به دنبال راه های دیگری مانند خرید فالوور و… بروند. تجربه این را نشان می دهد که نتیجه این موضوع نمی تواند خوب باشد. برای جذب فالوور نیاز است که تکنیک های خوبی داشته باشید و بتوانید فالوور های خود را به کاربران همیشگی خود تبدیل کنید. بتوانید خواسته های آن ها را درک کنید و به آن ها اهمیت دهید.

6-ایجاد یا تقویت برند

برای کار در زمینه برند باید اهداف خود را تقویت کنید. باید بتوانید در فعالیت های خود نظم ایجاد کنید و در پی این فغالیت ها هدفی وجود داشته باشد. باید به گرافیک و زیبایی پیج رسیدگی کنید. زمانی که افراد وارد پیج شما می شوند بتوانند با مطالب جذابی رو به رو شوند.

داشتن سایت یک نیاز اساسی است اما در کنار آن حتما پیج خود را راه اندازی کنید و به دنبال بهتر کردن پیج خود باشید.

نتیجه گیری نهایی درباره اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

امروزه همه در اینستاگرام حضور دارند، از مشاغل کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ، سلبریتی ها، افراد مشهور، خوانندگان و عکاسان گرفته تا سازمان های خبری و موسسات فرهنگی و خیریه. کاملا مشخص است که این رسانه هم اکنون به یکی از پر درآمد ترین رسانه ها برای کسب درآمد تبدیل شده است.

اینستاگرام مارکتینگ اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *