وب سایت فروشگاهی پوشاک فروش اینترنتی محصولات در فروشگاه اینترنتی پوشاک

طراحی وب سایت فروشگاهی پوشاک , با وجود اینکه اینترنت در زندگی تمامی مردم دخیل شده و اکثریت برای جستجو ها , پرسش ها و حتی اعتبار سنجی یک مجموعه به اینترنت رجوع میکنند , یکی از راه و روش های اعتماد سازی بین مردم , برند سازی و بالا بردن اعتبار برند خود در ذهنیت عام , ایجاد و فراهم سازی خرید اینترنتی جذاب و چشمگیر برای کسب و کار خود است .

طراحی وب سایت فروشگاهی پوشاک

یکی از مشاغلی که مطمعنا نیاز به ایجاد فروشگاه اینترنتی دارند پوشاک است

بر پایه آمارها، میزان كاربران شبكه های اجتماعی در آینده ای نزدیك به بیش از سه میلیارد تن خواهد رسید كه این تعداد می تواند بر توسعه و رونق كسب و كارهای دیجیتالی تاثیر شگرفی بگذارد و اگر فکر میکنید تا کنون سایت خو درا راه ننداخته ایید و بازار اشباع شده است باید بیشتر در مورد این نوع تجارت اطلاعتی به شما دهیم.

زیرا کاربران و خریداران در دنیای اینترنت، بسیار تا بسیار تعدادشان بیشتر از حد تصور بوده و با آنچه شما در خرید حضوری میبینید بسیار فرق میکند , حتی خریداران حضوری اکثرا برای استعلام قیمت و انتخاب کالای مد نظر خود ابتدا به اینترنت مراجعه میکنند و بعد به خرید حضوری میروند که این میتواند فرصت بسیار عالی برای اطلاع رسانی فروشگاه خود و تبلیغ برند خود به خریداران است و هنوز این بازار اینترنتی و کاربرانش تشنه محصولات و رقابت های بیشتری هستند.

در این سایت دلایل وجود نیاز به راه اندازی فروشگاه اینترتی , حتی خطرات احتمالی راه اندازی فروشگاه برای کسب و کار خود در برخی مواقع و مزایا و معایب آن به صورت کاملا تخصصی میپردازیم.

آیا داشتن فروشگاه اینترنتی ضروری است؟

خیر, شما میتوانید کسب و کار خود را بدون یک فروشگاه اینترنتی ادامه دهید و آن را اداره کنید.

خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی اغلب برای کسانی است که قصد سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار خود را دارند , پس همانطور که اگر روزی خواستید برای فروشگاه خود مکان فیزیکی دیگری فراهم کنید شکل و طراحی کسب و کار دوم شما یا به اصطلاح شعبه دوم شما دارای اهمیت میباشد . فروشگاه اینترنتی شماهم از لحاظ شکل و ساختار نیز نیازمند بررسی , تفکر , ایده پردازی های خلاق و برنامه ریزی است که در اینجا تیم تخصصی ماهان با تجربه و علم دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) خود میتواند کمک بسیار مهمی در کنار شما باشد.

فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار های کوچک هم کار آمد هست؟

طراحی وبسایت فروشگاهی پوشاک یک پوشاک کوچک و تازه تاسیس

بله , اولین نیاز کسب و کار های کوچک و تازه تاسیس شده تبلیغات موثر و اعتماد سازی بین مردم است.

طراحی سایت پوشاک با ترفند های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) بزرگ ترین قدم برای توسعه کسب و کار شما است.

مزایای فروشگاه اینترنتی چیست؟

خب اگر شما از دید خریدار به این مساله نگاه کنید خریداران به چند دسته تقسیم میشوند :

  1. افرادی که قصد خرید اینترنتی و بدون درد سر دارن
  2. افرادی که قصد خرید احضوری دارند
  3. افرادی که صرفا قصد تحقیق دارند

در دو دسته سوم و دوم ممکن است این افراد به دلیل داشتن فروشگاه مورد اعتماد خود تمایلی به بازدید از فروشگاه فیزیکی شما به دلایلی همچون هدر رفت وقت , شلوغی و یا نداشتن شناخت کافی نشان ندهند و در این مواقع شما با معرفی وب سایت فروشگاهی خودتان میتوانید آنهارا نسبت به بازدید از فروشگاه اینترنتی خودتان ترغیب کنید و آنهارا ازموجودی اجناس و قیمت های خودتان مطلع کنید و با شما آشنا شوند پس شما توانستید تبلیغاتی بسیار کار آمد و پر بازده برای سایر خریداران باقی فروشگاه های پوشاک ایجاد کنید.

حتی کسانی که قصد خرید ندارد زمانی که با فروشگاه اینترنتی شما آشنا شوند و در نا خود آگاه خودشان با برند شما و اسم پوشاک شما آشنا میشوند و هنگام خرید نگاهی به فروشگاه شما دارند.

تبلیغات در فضای مجازی بیسار کار آمد تر است زیرا مردم چه ساکن شهر شما چه شهر های دیگر میتوانند در کمترین زمان از فروشگاه شما دیدن کنند و تبلیغات شما ازسطح منطقه با هزینه های کمتر به سطح کشور میرسد.

وجهه قدرت فروشگاه خود را در میان خریداران با توجه به اینکه اهمیت به شغل خودمیدهید بالا میبرید.

همیشه و در هر زمان خریداران میتوانند از خدمات شما استفاده کنند و ساعات بازار شما بسیار بیشتر میشود.

مخاطب را در فضای مشخص تری و با تمرکز بیشتری ,در جهت تبلیغات خود مطلع میسازید و مقدار خرید شخص به علت دسترسی به تمامی موجودی های شما افزایش پیدا میکند.

دسترسی سریع به موجودی های اجناس به روز شده باعث میشود که خریدار بیشتر علاقه مند به خرید کردن از شما شود و همیشه خرید از شما برای آن فرد در دسترس است.

معایب فروشگاه اینترنتی

بله فروشگاه اینترنتی میتواند بزرگترین عامل افت کسب و کار شما شود در صورتی که :

در مرحله اول شما رابط کاربری خوب و محیط تاثیر گذاری را برای خریدار فراهم نکنید به عنوان مثال هیچ خریداری وارد یک مغازه بدون نظم یا بی رنگ و لعاب و خاک گرفته نمیشود پس اگر این مورد رعایت نشود و سایت شما توسط آدم های بی تجربه طراحی شود با توجه به ضربه خوردن وجهه شما به خرید حضوری شماهم ضربه میزند .

اگر پشتیبانی ضعیف یا خدمات رسانی و به روز رسانی سر وقت در سایت شما انجام نشود به ضرر سایت شما است .

با ندانستن محتواهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و علم آن سایت شما علاوه بر اینکه مشتریان شمارو جذب نمیکند بلکه آنهارا از شما نا امید میکند(نگران نباشید تمامی این علوم و فنون توسط تیم تخصصی رایان سپهر ماهان به شما رایه میشود).

چجوری سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنیم؟

طراحی سایت پوشاک به صورت حرفه ای
E-Commerce Website Development company In India,

اولین نکته برای یک سایت فروشگاهی طراحان آن باید تجربه بالایی داشته باشند و یک تیم پشت این سایت باشد نه یک فرد پس سراغ شرکت ها بروید.

دومین نکته باید رزومه خوبی داشته باشند و به دلیل اینکه یک کسب و کار است باید در حوضه دیجیتال مارکتینگ حتما فعالیت داشته باشند تا مشتری را بشناسند و رابط کاربری صحیحی برای آن فراهم کنند.

به عنوان مثال شرکت رایان سپهر ماهان میتواند بهترین گزینه شما باشد و با مطالعه و دیدن کارهای تخصصی آنها در زمینه طراحی سایت و مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی قابل استناد است.

چرا شرکت رایان سپهر ماهان

1 – دارای تیم کامل در تمامی حوزه های مرتبط به یک فروشگاه اینترنتی از اینستاگرام مارکتینگ تا بهینه سازی موتور های جستجو و تولید محتوا و بازاریابی محتوا و کلی توانایی دیگر در این تیم قدرتمند که در آخر به این خدمات اشاره کرده اییم.

2 – دارای تجربه و روزومه بسیار قدرتمند و عالی.

3 -فعالیت تخصصی در زمینه فروشگاه اینترنتی الخصوص طراحی سایت فروشگاهی پوشاک .

4 – تیم باتجربه ,خلاق و بسیار توانمند که یه طور تخصصی در زمینه طراحی وب , شبکه و امنیت و تمامی علوم مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات فعالیت میکنند .

شرکت ماهان متخصص ترین تیم طراحی سایت فروشگاهی

خدمات شرکت:

  1. طراحی وبسایت
  2. بهینه سازی موتور های جستجو
  3. بازاریابی شبکه های اجتماعی
  4. تبلیغات دیجیتال
  5. طراحی فروشگاه اینترنتی
  6. تولید محتوا
  7. بازایابی محتوا
  8. بازاریابی از طریق ایمیل
  9. بازار یابی از طریق ویدیو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *