23 اسفند 1389 – ايسنا- رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: آيين‌نامه سرويس‌هاي چندرسانه‌يي به تصويب كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات رسيده و به زودي ابلاغ خواهد شد.

محمد كرم پور – معاون وزير ارتباطات – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: آيين‌نامه قبلي MMS به قوت خود باقي است و آيين‌نامه جديد تدوين شده با آيين‌نامه پيشين تفاوت‌هايي دارد.

وي ادامه داد: در حال حاضر هنوز در مرحله سرويس‌محوري هستيم و محتوا محوري، آينده اين مرحله است و به اين ترتيب آيين‌نامه MMS تدوين شده هم براي اپراتور سوم و هم براي اپراتور چهارم كافي است و اين آخرين آيين‌نامه‌اي است كه در زمينه محتوا تنظيم خواهد شد.

كرم‌پور هم‌چنين در بخشي از سخنان خود ابراز كرد: ما در رگولاتوري خواستار حضور متخصصان و مسوولان اپراتورها در كميسيون‌هاي فرعي و تخصصي زيرمجموعه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات هستيم.

وي با تاكيد بر اينكه رگولاتوري با رويكرد فن‌آوري اطلاعات اداره شده و به سمت تحقق رگولاتوري الكترونيكي پيش مي‌رود، ابراز كرد: ما در سازمان تنظيم مقررات به دنبال تنظيم روابط در بازار بخش خصوصي و فراهم كردن زمينه‌ي رقابت آزاد در حوزه‌ي ICT كشور هستيم؛ در اين راستا اين سازمان با صدور پروانه‌هايي در جهت توسعه‌ي خدمات ICT در كشور حركت كرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *