شرکت سامسونگ با استفاده از تراشه نسل چهارمی تولید شده در این شرکت اولین نت بوک LTE یا نت بوک مجهز به فناوری نسل چهارم را در کنگره جهانی موبایل ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت سامسونگ نمایش اولین نت بوک LTE جهان را در کنگره جهانی موبایل سال 2010 از امروز 17 فوریه آغاز کرده است. این شرکت مخترع تراشه مدرن LTE “کالمیا” است با استفاده از آن توانسته است نت بوکی مجهز به فناوری نسل چهارم تولید کند.

سامسونگ در این کنگره تصاویر ویدئویی را با کمک تجهیزات شبکه ای LTE ویژه این شرکتف در نمایشگر نت بوک جدید N150 پخش کرد، نت بوکی که هم اکنون با دارا بودن ارتباطات Haspa 3G و دسترسی به WiFi در بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار دارد و به زودی و پس از مجهز شدن به فناوری LTE به بازارها ارائه خواهند شد.

برخورداری از فناوری نسل چهارم یا 4G می تواند سرعت بالای اتصال به شبکه، کاهش تاخیر در ارتباط و دسترسی به ارتباطات برای تمامی کاربرانی که نیازمند دسترسی به سرعت بالای اطلاعات هستند را در هر زمان و هر مکانی به ارمغان آورد.

بر اساس گزارش گیزمگ، نت بوک نسل چهارم N150 از نمایشگری 10.1 اینچی LED و کم مصرف برخوردار بوده و میزان دوام باطری آن 8.5 ساعت اعلام شده است. همچنین وضوح تصویر نمایشگر این نت بوک با کمک ابزار مدیریت وضوح تصاویر برای انطباق با کاربردهای مختلف گرافیکی قابل تغییر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *