شرکت طراحی وب سایت

هر شرکت یا فردی برای اطلاع رسانی یا توسعه کسب و کار به یک سایت با کیفیت نیاز دارد. شرکت ها و افراد زیادی در زمینه طراحی وب سایت فعالیت میکنند و خود را بهترین شرکت طراحی وب سایت معرفی میکنند.

ویژگی های شرکت طراحی وب سایت

در این مقاله ویژگی هایی که یک شرکت طراحی وب سایت باید آنها را داشته باشد، را اطلاع داده ایم تا بتوانید از میان شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت بهترین انتخاب خود را داشته باشد.

تبلیغات نقش موثری بر روی کسب و کار ها دارند. به گفته بیل گیتس مدیر و موسس شرکت مایکروسافت :

اگر صاحب کسب و کاری هستید و بستر آن را روی اینترنت قرار ندهید، مطمئن باشید به زودی شکست خواهید خورد.

این جمله نشان میدهد که شما برای برندینگ خود، و افزایش فروش خدمات و محصولات خود نیاز به تبلغیات گسترده با کمترین هزینه ها را دارید.

که از میان تمام ابزار های موجود در بازار میتوان گفت قدرتمندترین، پربازدیدترین و کم هزینه ترین آنها دیجیتال مارکتینگ است.

تخصص و سابقه شرکت طراحی وب سایت

سابقه و تخصص شرکت طراحی وب سایت

اولین سوالی که به ذهن تمامی افراد میرسد سابقه و تخصص طراح وب سایت است. باید به این موضوع توجه کنید که منطور از سابقه سرفا سال های فعالیت طراح وب سایت نیست. بلکه منطور تجربه شرکت طراح وب سایت و تعداد پروژه هایی است که در آن شرکت برای مشتریان و در حوزه های مختلف انجام شده است.

در مورد تخصص افراد طراح وب سایت نمیتوان گفت که آنها حتما تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط با طراحی وب سایت را دارند. زیرا طراحی وب سایت و دانش دیجیتال مارکتینگ بیشتر یک مهارت اکتسابی و وابسته به خلاقیت و استعداد افراد است تا آموزشهای آمادمیک.

هاست

هاستینگ

برخی از شرکت های طراحی وب سایت خود ارائه دهندع هاست و خدمات آن هستند. مزیت آن از این بابت برای این است که اگر برای وب سایت شما مشکلی پیش بیاید، خود شرکت سریعا اقدام به بررسی و بر طرف نمودن مشکل می نماید.

حتما در زمان قرارداد خود از شرکت انتخابی بخواهید که موارد زیر را در متن قرارداد قید کند:

  1. مدت استفاده از هاست
  2. فضای هاست
  3. نوه هاست ( ویندوز یا لینوکس )
  4. هاست داخلی یا خارجی
  5. نحوه پشتیبانی از هاست
  6. شرایط امنیت هاست
  7. بک آپ از داده ها

ثبت دامنه

شرکت های طراحی وب سایت معمولا اقدام به ثبت دامنه برای شما میکنند. موضوع مهم در مورد دامنه، این است که مالکیت آن 100% باید به متعلق به مشتری باشد و باید در قرار داد به هماره مدت اعتبار آن درج شود.

شما با ابزار who is میتوانید از مالکیت دامنه خود مطمئن شوید.

قالب مناسب

شرکت طراحی وب سایت متناسب با حوزه فعالیت مشتری یکی از قالب های شرکتی، خبری، آموزشی، فروشگاهی و شخصی را انتخاب میکند.

گرافیک سایت

نمای ظاهری اولین شاخص جذب مشتری است. استفاده از رنگ ها و طرح های متناسب با حوزه شما نقش تاثیرگذار تری نسبت به کدنویسی سایت دارد.

اگر وب سایت گرافیک خوبی نداشته باشد، کابران سایت شما را ترک میکنند. و این باعث میشود که bounce rate شما افزایش پیدا کند.

سئو

سئو سایت

دومین ابزار موفقیت شما بعد از طراحی وب سایت سئو است. شما باید دنبال شرکت طراحی وب ساتی باشید که در زمینه خدمات سئو حرفه ای باشدف تا بتوانید با استفاده از سئو از رقبای خود پیشی بگیرید.

بهتر است که سئو را شرکتی انجام دهد که طراحی وب سایت شمارا انجام داده است، زیرا اینگونه وب سایت شما سرعی تر و بهتر در مسیر درست قرار میگیرد.

پشتیبانی بلند مدت

شما بعد از تحویل سایت ممکن است که نیاز به تغییراتی داشته باشید یا اینکه به مشکل بخورید و نحوه کار با سیستم مدیریت سایت را بلد نباشید.

شرکت ارائه دهنده خذمان طراحی وب سایت باید پشتیبانی بلند متی را برای شما فراهم بکند.

یکی از دلایل ارزان بودن خدمات این چنینی، عدم پشتیبانی از مشتریان است. پس مراقب باشید که گ.ل ظاهر ارزان آن را نخورید. و بهتر است که مدت زمان گارانتی و شرایط ارائه خدمات در قرارداد قید شود.

قیمت طراحی وب سایت

قیمت طراحی وب سایت بستگی به آپشن های متخلفی دارد. اما در نهایت باید مبلغی منصفانه بر اساس وقتی که برای طراحی گذاشته شده است داده شود.

همانگونه که ما طراحی های ارزان قیمت را به شما پیشنهاد نمیکنیم، طراحی هایی با قیمت بالا را نیز پیشنهاد نمیکنیم.

ممکن است که بعضب از شرکت هایی که سابقه کاری و اعتبار بالایی دارند قیمت بالاتری برای خدمات خود ارائه بدهند. اما توجه داشته باشید که تعرفه خدمات طراحی وب سایت تقریبا ثابت است و هزینه بالاتر دادن هیچ توجیهی ندارد.

هزینه طراحی سایت با استفاده از وردپرس معمولا کمتر از کدنویسی است.

مشاهده نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت

از شرکت امتخابی خود بخواهید تا نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. معمولا تمامی شرکت های طراحی وب سایت در وب سایت تبلیغاتی خودشان نمونه کار هایی از مشتریان را به نمایش میگذارند.

از این صفحه شما میتوانید کیفیت کار را متوجه شویدف همچنین میتوانید به اطلاعات مشتریان قبلی شرکت دستیابی پیدا کنید و با آن ها تماس حاصل بفرمایید تا از بازرخود آن ها اطلاع پیدا کنید.

طراحی وب سایت با لود سریع

سرعت بالای سایت و لود سریع آن یکی از شاخص های طراحی وب سایت حرفه ای است، که میتوان از طریق ابزار های مختلفی مانند: pagespeed insights google,webpagetest و جی تی متریکس قابل ارزیابی است.

ریسپانسیویتی

ریسپانسیویتی

ریسپانسیویتی یعنی وب سایت شما در مرورگر های مختلف Google , Firefox و Edge یا در مانتیور های مختلف لب تاپ، دسکتاپ، تبلتو موبایل ظاهز یکسانی داشته باشد.

یکی از مشکلات رایج این است که در مرورگر های مختلف باز نمیشوند و یا اجزای صفحه بهم ریخته و نامرتب است و ظاهر یکسانی ندارند.

طراحی تجربه کاربری UX

طراحی وب سایت بر اساس تجربه کاربری باعث میشود تا مخاطب شما در هنگام تجربه و بازدید از سایت شما حس خوبی داشته باشد . اینگونه کاربر پس از ورود به سایت احساس سردرگمی ندارد و به راحتی میتواند نیاز های مورد نظر ( اطلاعات یا محصول ) خود را پیدا کند.

اگر این اتفاق بیوفتد باعث میشود که مخاطب با سایت تعامل پیدا کند و منجر به افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری میشود.

امنیت وب سایت

شرکت طراحی وب سایت باید امنیت وب سایت شمارا تامین کند تا هچی وقت با خطر هک شدن برخورد نداشته باشید. برای این منطور تدابیر زیر را انجام میدهند:

  1. استفاده از پسور قوی
  2. هاست معتبر
  3. استفاده از https
  4. آپدیت مداوم وب سایت

عقد قرارداد در شرکت طراحی وب سایت

عقد قرار داد در شرکت طراحی وب سایت

توجه داشته باشید در زمان قرارداد موراد زیر حتما در آن قید شود:

  1. زمان تحویل سایت
  2. مراحل اجرای طراحی سایت
  3. لیست تمام امکانات سایت
  4. شرایط پرداخت هزینه
  5. شرایط مالیات و مالیات بر ارزش افزوده
  6. اطلاعات تماس شرکت طراحی وب سایت
  7. اطلاعات دقیق مشتری

شرکت طراحی وب سایت معتبر در کرمان

شرکت رایان سپهر ماهان یکی از بهترین شرکت هایی است که متوانید با آنها قرار داد ببندید و با خیال راحت 0 تا 100 طراحی و پشتیبانی سایت خود را برای انواع خدمات شرکتی و فردی در اختیار آنها قرار دهید.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 03432472894 ارتباط داشته باشید و با شرکت رایان سپهر ماهان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *