تولید محتوا و بازاریابی توسط تیم تخصصی

تولید محتوا با کیفیت مهمترین ویژگی ظاهری یک کسب و کار است.

اکثریت ما تا با کلمه تولید محتوا روبرو میشویم اولین ذهنیت ما پیج های محتوا ساز اینستاگرام , یوتیوب و یا پلتفرم های دیگر را به یاد می آورید

منتهی تولید محتوا به معنای بیرون کشیدن و به تصویر کشیدن یا به نمایش گذاشتن ظاهر و محتوا است .

تولید محتواچیست؟

فرقی نمیکند شما صاحب یک کارخانه یا یک تولیدی کوچک یا فروشگاه , رستوران , کارواش و حتی یک خانه باشید.

شما هروقت بخواهید کسب در آمد کنید یا تبلیغات انجام دهید و با هر پلتفرمی کسب وکار خودتان را به مردم نشان دهید به تولید محتوا نیاز دارید.

حتی اگر فقط صاحب خانه باشید میتوانید با محتوای خوب از خانه خود , در آمد و اجاره بیشتری داشته باشید نسبت به وقتی هیچ ایده ایی برای دلگرمی دادن به مستاجرین که میخواهند خانه را از شما اجاره کنند.

همه ما روزانه به نحوی داریم تولید محتوا میکنیم , وقتی شما به یک مکان گردشگری رفته ایید و میخواهید برای دیگران آن مکان را تشریح کنید در حال تولید محتوا هستید .

میتوانیم نتیجه بگیریم همه ما با تولید محتوا آشنا هستیم و توانایی تولید محتوارا داریم اما بسیار نکات مهمی در مورد تولید محتوا با کیفیت در دسترس نداریم.

به مثال صاحب خانه توجه کنید , آیا تولید محتوایی شما به صورت کلامی برای اجاره خانه به کارمی برید با تولید محتوایی که یک مشاور املاک از ملک شما ایجاد میکند به یک اندازه تاثیر گذار است؟

یا به صورت دقیق تر در مورد تولید محتوا با کیفیت بپردازیم , در مثال مکان گردشگری شما هرچقدر هم از آن مکان فیلم و محتوا تهیه کرده باشید میتوانید مثل یک شرکت گردشگری یک نفر را تحت تاثیر قرار بدهید؟ حتی با اینکه آن شرکت در رسانه خود آن مکان را شرح میکند.

کار رو به کاردونش بسپار !

تولید محتوا با کیفیت توسط تیم تخصصی

اهمیت انجام تولید محتوای با کیفیت چیست؟

فردی را تصور کنید که برای یک معامله یا فروش کالای خود با شما صحبت میکند اگر آن فرد اطلاعات کافی در زمینه کالای خود نداشته باشد و نتواند اطلاعات درستی از آن به شما انتقال دهد و در همان لحظه یک نفر همان کالارا با اطلاعات دقیق به شما معرفی کند و دلگرمی و اطمینان از آن کالارا ایجاد کند شما با کدام یک معامله میکنید.

به وفور در معاملات ملک و خودرو شماشاهد تاثیر تولید محتوای خوب را میبینید.

شما از کسی خرید میکنید که بتواند شمارا متقاعد کند که او فروشنده خوبی است و کالای او قابل اطمینان است.

نه فقط این دومورد بلکه شمادر تمامی کسب کار ها حتی هایپر مارکت ها تحت تاثیر نوع رفتارفروشنده در لباس فروشی ها تحت تاثیر اطلاعاتی که فروشنده از لباسای خود به شما میگوید ماند آب رفتگی , رنگ لباس , زیبایی آن قرار میگیرید در بسیاری اط مواقع اگر فروشنده یک لباس ارتباط با خریدار برقرار نکند آن شخص کمتر برای خرید به آن فروشگاه میرودو

اینها همه مجموعه ایی از تولید محتوا است که برای همگی کسب و کار ها سک نیاز کاملا جدی است حتی در فروشگاه های اینترنتی یک خریدار در اولین نگاه با تولید محتوای شما روبرو میشود و تحت تاثیر محتوای شما قرار میگیرد تا به شما اعتماد کند هیچ فردی به فروشگاه اینترنتی با محتوای ضعیف یا بررسی نشده اعتماد نمیکند حتی خود شما.

برای تولید محتوا با کیفیت چه کار باید کرد؟

خب شما در روشگاه ایترنتی خود میتوانید به طور شخصی تولید محتوا کنید اما باید نکاتی را رعایت کنید:

  1. داشتن ابزار های تولید متوا
  2. کسب تجربه در بازاریابی و جذب مشتری مانند بازاریابی آنلاین
  3. سلط بر یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)
  4. داشتن مهارت فتوشاپ
  5. گوگل آنالیتیکس

و بسیاری از مهارت های دیگ برای تولید محتوا با کیفیت و تحت تاثیر قرار دادن مخاطب های کسب و کار شما

بهتر است همیشه برای تولید محتوا به سراغ کسانی بروید که از تجربه این کار برخوردار باشند و قبلا سعی و خطاهای خودرا انجام داشته باشند کسب و کار شما و سرمایه شما بسیاز ارزشمند است و نمیتوان با ریسک تولید محتوای ضعیف مخاطبان خود را از دست بدهید

چگونه به افراد برای تولید محتوا اعتماد کنیم

در اولین نکته پیشنهاد میکیم برای تولدی محتوا به جای فرد به دنبال یک تیم یا یک شرکت معتبر و با سابقه کاری موفق بروید.

این تیم ها اکثرا شامل نویسنده ها , گرافیست ها ,کارشناس بازاریابی , عکس بردار و بسیاری از افراد توانا دیگر هستند که تاثیر بسیار زیادی بر تولید محتوای شما دارد.

پیشنهاد ما تیم رایان سپهر ماهان با خدمات همه جانبه برای وب سایت و تولید محتوای عالی را به شما ارایه میدهند

چرا شرکت رایان سپهر ماهان؟

تولید محتوا با کیفیت توسط تیم رایان سپهر ماهان طراحی سایت

شرکت رایان سپهر ماهان  یک ارائه دهنده راه حل های دیجیتال مارکتینگ با فناوری است دیجیتال مارکتینگ در لغت به معنای بازار یابی آنلاین است.

که متخصصین زیادی در حوزه های طراحی وبسایت , بازاریابی شبکه های اجتماعی , تبلیغات دیجیتال , تولید محتوا, و حتی بازاریابی محتوا گرد هم آورده است و این مجمع باعث به مراتب بهتر شدن کیفیت تولید محتوا شما میشود تولید و شما تولید محتوا با کیفیت به مخازبان خود نشان میدهید و ارز برد و محصول شما چند برابر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *