تصویری جالب از دانشکاهی معتبر در دنیا

طراحی تخصصی سایت دانشگاهی به این دلیل مهم است که روزانه کاربران زیادی از جمله دانشجویان, اساتید و مسئولین از ان استفاده می کنند و بخش عظیمی از اطلاعات در دست سایت است پس یک طراحی تخصصی سایت دانشگاهی به صورت حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

تصویری جالب از طراحی تخصصی سایت دانشگاهی

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان اینجاست تا به شما در راه طراحی تخصصی سایت دانشگاهی کمک کند.

مقدمه طراحی سایت دانشگاهی

طراحی تخصصی سایت دانشگاهی با تمامی خدمات تخصصی و فوق حرفه ای برای اساتید و دانشجویان یک هدف بسیار بزرگ اما دست یافتنی برای مسئولین دانشگاه هست که باعث خدمات رسانی بهتر و سریع تر به دانشجویان و اساتید می شود و برای هر دانشگاهی یک امر مهم محسوب می شود.

تصویری از کلاس دانشگاه

طراحی تخصصی سایت دانشگاهی برای پاسخ به نیازهای افرادی هست که در دانشگاه مشغول هستند و از جمله امکاناتی هست که باید در سامانه دانشگاهی وجود داشته باشد.

تصویری از کار در دانشگاه

انگیزه شما و ما از طراحی تخصصی سایت دانشگاهی چیست؟

خدمات رسانی کامل به تمامی افراد مشغول در دانشگاه که به صورت های مختلفی حضور دارند مانند حضور به صورت انلاین یا حضوری یک هدف مهم است که در هر طراحی سایت دانشگاهی دیده می شود.

زمانی این موضوع خیلی دارای اهمیت می شود که شما از شهر یا استان دیگری برای تحصیل به یک دانشگاه مراجعه کنید پس هرچه خدمات یک دانشگاه بهتر باشد شما افرادی بیشتری را جذب می کنید تا در دانشگاه شما به تحصیل بپردازند.

تصویری از یک دانشجو در دانشگاه

بسیاری از کارهای دانشگاهی مانند انتخاب واحد های تحصیلی, انتخاب درس و یا استاد, خدمات مربوط به حدف درس یا اضافه کردن درس یا حتی حذف ترم امروزه به صورت انلاین انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی شما در دانشگاه نیست پس در طراحی سایت خود سعی کنید یک خدمت عالی در این زمینه ها به افراد ارائه دهید.

ایجاد یک سامانه و سایت با منو و طراحی ساده باعث افزایش ارتباط کاربر با شما خواهد شد پس با موارد ساده هم می توان به موفقیت رسید و اگر از طراحی ها بسیار سخت یا پیچیده استفاده کنید باعث می شوید تا تعداد کاربران شما ریزش پیدا کند و از مسیرتان دور شوید.

سعی نکنید بسیار متفاوت از رقبا عمل کنید زیرا طراحی تخصصی سایت دانشگاهی یک رویه کاملا یکسان است و همه دانشگاه ها یکسری خدمات مشخص را به افراد ارائه می دهند پس تفاوت زیاد در این زمینه باعث این می شود تا شما کاربران خود را از دست بدهید و فراموش نکنید هدف شما دادن خدمات به افراد است تا به صورت سریع و ساده و با چند کلیک به هدفشان برسند و کار مورد نظرشان را انجام دهند.

تصویری از دانشجویان

چه امکاناتی را در طراحی سایت دانشگاهی خود باید قرار دهید؟

شما در طراحی سایت برای یک دانشگاه باید به نکات مهمی دقت کنید تا بتوانید رضایت کاربران را بالا ببرید و باعث رضایت مسئولین شوید.

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان اینجاست تا این امکانات را با هم بررسی کنیم.

انجام تکالیف دانشجویی
  • طراحی کردن یک صفحه خاص و دارای اعتبار برای پرداخت شهریه برای دانشگاه ازاد
  • طراحی کردن یک صفحه خاص برای ارتباط با مسئولین و کارمندان بخش اداری
  • طراحی یک صفحه برای رویدادهای مهم, اخبار جدید دانشگاه و همچنین همایش های دانشگاه
  • طراحی یک صفحه در مورد اطلاعات کامل دانشگاه و بخش های مختلف ان
  • طراحی سامانه های دیگر برای خدمات خوابگاهی و سلف
  • طراحی یک صفحه برای اخذ وام دانشجویی
  • طراحی یک صفحه برای مقاله های معتبر دنیا برای استفاده دانشجویان و اساتید
  • طراحی یک صفحه برای افتخارات دانشگاهی
  • طراحی ارشیو پایان نامه دانشجویان
  • طارحی یک صفحه در مورد گالری اتفاقات مهم
  • طراحی بخش فرهنگی دانشگاه
  • طراحی تقویم دانشگاهی

سخنی در مورد امکانات سایت دانشگاهی

تا این لحظه با امکانات و انگیزه شما و ما برای طراحی تخصصی سایت دانشگاهی اشنا شدیم و حالا نوبت این است که به صورت تخصصی در مورد بخش های مختلف سایت و امکانات سایت دانشگاهی صحبت کنیم.

تصویری از رویدادهای دانشگاه
  • اشنایی با دانشگاه: یک بخش مهم و اغازین هر سایت و مخصوصا سایت دانشگاهی طراحی یک صفحه برای اشنایی با سایت و معرفی دانشگاه هست که در این بخش اطلاعات کامل در مورد تاریخچه دانشگاه و بخش های مختلف ان قرار می دهیم. همین طور در مورد اساتید ورشته های مختلف تحصیلی که در این دانشگاه تدریس می شوند نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران می گذاریم.این بخش یکی از جذاب ترین بخش های برای کاربران است که بعد از دیدن از این صفحه تصمیم می گیرند که به صفحات بعدی شما سر بزنند یا خیر و همین طور کیفیت کار شما را نیز متوجه می شوند.
  • بخش مربوط به جلسات و سمینارهای دانشگاهی: در هر سایت دانشگاهی که نگاه کنید یک بخش وجود دارد که مربوط به جلسه های مهم در دانشگاه هست که جزئیات تمامی این جلسات در سایت باید موجود باشد تا کاربران بتوانند از ان استفاده کنند و هم با دیدن جلسات قبلی ترغیب به شرکت در جلسات بعدی شوند.
  • صفحه ثبت نام برای کاربران: یک بخش بسیار کاربردی و مهم در سایت های دانشگاهی هست که در هر طراحی تخصصی سایت دانشگاهی عامل موفقیت سایت شما و برگ برنده ای برای شما است.یک صفحه ساده در عین حال سریع و با تمام امکانات ثبت نام به صورت غیر حضوری است که اطلاعات کامل شما برای همیشه در این سایت ثبت می شود و دیگر نیاز به نوشتن دوباره ندارد اما کاربران هر زمان که بخواهند می توانند اطلاعات خود را در صورت نیاز به تغییر, اصلاح کنند.
  • ایجاد تقویم اموزشی: از هر چیزی که بگذریم کاربران ما که دانشجویان و اساتید هستند نیاز دارند تا از تقویم اموزشی که برنامه ریزان سایت و اموزش در نظر گرفته اند با خبر شوند تا براساس ان برنامه ریزی کرده و به کارهای خود سرعت ببخشند.
  • رویدادهای دانشگاهی و اخبار مربوط به دانشگاه: دانشجویان دوست دارند تا از اخبار مهمی که در سطح دانشگاه ان ها رخ می دهد خبر دار شوند پس چه بهتر که اخبار درست را از طریق سایت خود دانشگاه دنبال کنند.رویدادهای مهمی که در دانشگاه برگزار می شود گاهی اوقات به دلیل بی اطلاعی دانشجویان ازان, مورد استقبال قرار نمی گیرد در حالی که دلیل ان بی اطلاعی کاربران از این رویداد بوده است.

طراحی تخصصی سایت دانشگاهی با تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان

هر طراحی تخصصی سایت دانشگاهی نیازمند یک تیم باتجربه و کاربلد است که شما را تا راه موفقیت کمک کند.

اطلاعات اورده شده در این صفحه برای اشنایی بیشتر شما با نکات مهم در این مورد بود که گوشه ای از اطلاعات تخصصی تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان است.

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان اینجاست تا طراحی تخصصی سایت دانشگاهی شما را قبول کرده و به کمک شما بیاید تا سایت کاملا کارا و کاربردی داشته باشید.

تصویری از کار با تیم متخصص

سخن پایانی

هر کاری را باید به متخصص ان کار سپرد زیرا باعث افزایش کابران و همچنین بالا بردن سطح رضایت کاربران می شود مخصوصا برای سیستم مهمی مانند سیستم دانشگاهی که نقش مهمی در اموزش دانشجویان دارد.

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان با سابقه درخشان در طراحی سایت های شهرداری, پزشکی وغیره اینجاست تا شما را در این راه یاری کند و باعث سریع تر شدن انجام کارهای شما و کاربرانتان شود.

تصویری از پایان دانشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *