طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی امروزه برای انجام بسیاری از امور پزشکی نظیر نوبت دهی و مشاوره آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و افراد میتوانند براحتی و تنها با یک کلیک ساده در هر زمان و مکانی بدون نیاز به حضور فیزیکی و مراجعه شان به کلینیک ها، مراکز درمانی و مطب های پزشکان، برای خود بصورت آنلاین نوبت ثبت کنند.

یا اینکه مشاوره آنلاین در خصوص برخی مشکلات خود نظیر پوست، مو یا هر مورد دیگری دریافت کنند، طراحی سایت های پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که اکثر افراد، قبل از مراجعشان به پزشکان یا کلینیک های درمانی، ابتدا از کسانی که قبلا به آنها مراجعه کردند و تجربه کسب کردند، پرس و جو میکنند.

یا گاهی اوقات پیش آمده که کسی را سراغ ندارند که قبلا به آن پزشک یا مرکز درمانی مراجعه کرده باشد، بنابراین در اینجور مواقع، اگر افراد بتوانند با مراجعه به سایت های پزشکان و مراکز درمانی، تجربه ای که دیگر مراجعه کنندگان در آن سایت به اشتراک گذاشتند را مشاهده کنند یا اینکه خود پزشکان یا کلینیک، عکس هایی از نمونه کارهای خود مانند عکس های قبل و بعد از عمل زیبایی برخی مراجعه کنندگان را در سایت قرار دهند، قطعا میتواند در افزایش اطمینان مراجعه کنندگان و جذب آنها موثر واقع شود.

اگر شما پزشک هستید و یا کلینیک درمانی دارید و قصد طراحی سایت پزشکی خود را دارید، به شما پیشنهاد میکنم طراحی سایت پزشکی خود را به تیم حرفه ای و تخصصی دیجیتال مارکتینگ ماهان بسپارید.

طراحی سایت پزشکی

سایت پزشکی به شما چه کمکی می‌کند؟

1- نشان دادن تخصص و مهارت‌تان به دیگران:

بیمارانی که تا حالا به مطب شما مراجعه نکردند و هیچ اطلاع قبلی از کیفیت کار شما ندارند، چگونه باید از مهارت و تجربه شما در آن کار پزشکی باخبر شوند؟ قطعا وجود یک سایت که در آن مراجعین بتوانند نقد و نظرات خود را در مورد کار آن پزشک بیان کنند میتواند یک ابزار مناسب برای معرفی مهارت پزشک به مراجعین جدید خود باشد.

نقد و نظرات در سایت

2- بیشتر شناخته شدن:

حتی اگر شمار مراجعین شما زیاد هم باشد، برای شناخته شدن شما بعنوان یک پزشک ماهر شناخته شده، نیاز به داشتن یک سایت پزشکی برای خود احساس می‌شود. داشتن وب سایت علاوه بر اینکه به معرفی شدنتان کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش اعتبار شما نیز میشود و اعتبار بدست آمده از ورودی گوگل، ارزش بسیار زیادی خواهد داشت.

طراحی سایت پزشکی و بیشتر شناخته شدن

3- معرفی خدمات به دیگران:

شاید شما خدمات مختلفی نظیر جراحی فک، جراحی بینی، تزریق ژل، لیفت شقیقه و … را ارائه می‌دهید ولی چون کار جراحی بینی و تزریق ژل شما خوب است، مشتریان از بقیه خدمات شما بی خبر باشند.

اما اگر سایت پزشکی خاص خود را داشته باشید و تمام خدماتی را که انجام می‌دهید را در آن معرفی و لیست کنید میتواند معرف خوبی برای انواع خدمات شما باشد.

همچنین اگر بتوانید در کنار معرفی انواع خدمات خود، عکس از نمونه کارهایی که انجام دادید ( مانند عکس از قبل و بعد از جراحی فک برخی مشتریان ) در وبسایت قرار دهید میتواند بخوبی مهارت شما در انجام انواع خدمات را نیز نشان دهد و مراجعه کنندگان با اطمینان از تخصص و مهارت شما، به شما مراجعه کنند.

معرفی خدمات پزشکی

4- ارتباط با بیماران‌ 

لازم نیست همیشه بیماران بابت هر مشکل خود به صورت حضوری به مطب مراجعه کنند، گاهی اوقات مشکل بیماران بگونه ای است که میتوانند تنها با پرسیدن سؤال خود بصورت غیر حضوری، مشکل خود را حل کنند و کافی است شما از طریق سایت، به پرسش های بیماران پاسخ دهید.

و البته اینکار نه تنها مانع مراجعه به شما نمی‌شود بلکه مراجعه بیماران را بیشتر از قبل برای مراجعه به مطلبتان جذب میکند. بنابراین بخشی از را سایت برای پرسش و پاسخ در نظر بگیرید و در هر روز زمان کوتاهی را برای مدیریت و پاسخ به سوالات سایت در نظر گیرید.

مشاوره آنلاین

5- قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس مطب در سایت

ممکن است کسی، شما را به بیماران معرفی کرده باشد اما بیماران آدرس دقیق مطب شما را ندانند بنابراین به راحتی میتوانند با سرچ کردن نام شما یا آدرس سایت شما در گوگل، از طریق اطلاعات تماس و آدرس مطب شما در سایت پزشکی خودتان، شما را پیدا کنند.

ارتباط با ما

ویژگی های طراحی سایت پزشکی:

1- امکان پیدا نمودن آسان هر بخش سایت برای کاربران

در طراحی سایت پزشکی باید توجه داشته باشید که هنگامی که کاربران از وبسایت شما بازدید می کنند باید بتوانند به محض ورود به سایت پزشکی شما، به هر قسمت یا بخش مورد نظر خود از سایت دسترسی پیدا کنند.

به عنوان مثال اگر کاربر بخواهد نظرات مراجعه کنندگان را مشاهده کند، باید در صفحه اصلی وبسایت شما، گزینه ی نظرات مشتریان وجود داشته باشد تا کاربر با کلیک روی آن بتواند تمامی نظرات و پاسخ های داده شده به سوالات آنها را ببیند. اینگونه کاربر دچار سردرگمی در سایت نمیشود و به آسانی میتواند به مطلب دلخواه خود دست یابد.

مسیریابی آسان بخش های سایت

2- ظاهر سایت و چیدمان آن

شکل ظاهری سایت و نحوه ی چیدمان هر قسمت از سایت به قالب آن بستگی دارد. نوشته های سایت، تعداد و کیفیت عکس های قرار داده شده درسایت، خوانایی فونت نوشته ها و سایر موارد مربوط به ظاهر سایت میتوانند اهمیت زیادی در رضایت کاربران و در نتیجه موفقیت سایت شما داشته باشند، بنابراین باید به نحوه چیدمان سایت و ظاهرآن توجه زیادی داشته باشید تا کاربران، تجربه کاربری مناسبی از وبسایت شما داشته باشند.

هر چه ظاهر سایت شما جذاب تر باشد، تمایل کاربران برای ماندن و وقت گذراندن در صفحات سایت شما هم بیشترخواهد شد و تعداد بازدیدکنندگان از سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ظاهر سایت پزشکی

3- واکنش‌گرایی صفحات سایت

واکنش‌گرا بودن صفحات سایت پزشکی در طراحی سایت پزشکی به این مفهوم است که کاربران اگر با هر دستگاه هوشمندی نظیر موبایل های هوشمند، تبلت، کامپیوترهای رومیزی و… سایت شما را باز نمودند، محتوای سایت وظاهر آن، به هم ریخته و نامرتب نباشد و محتوا کاملا مرتب به کاربر نمایش داده شود زیرا عموم کاربران از طریق تلفن های هوشمند وارد صفحات وبسایت ها میشوند بنابراین در صورت واکنش گرا نبودن سایت و نامرتب بودن محتوای آن، براحتی تعداد زیادی از مخاطبان را از دست خواهید داد.

واکنش گرایی صفحات سایت

4- سئو سایت پزشکی

سئو، مجموعه اقداماتی است که افراد برای اینکه سایتشان در بالاترین رتبه ی صفحه نتایج گوگل قرار گیرد انجام میدهند. سئو در طراحی سایت پزشکی، اصول خاص خود را دارد و باید با رعایت آنها صورت گیرد در غیر اینصورت سایت شما نمیتواند رتبه خوبی در نتایج موتور جستجوگرگوگل بدست آورد و بدون سئو، انتظار موفقیت و دیده شدن از سایت خود نداشته باشید.

برای اطلاع بیشتر از مفهوم سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل میتوانید به روی لینک پیوست شده کلیک کنید.

سئو

چگونه یک سایت پزشکی طراحی کنیم؟

طراحی سایت پزشکی با استفاده از وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و بسیار حرفه‌ای است اما برای تبدیل یک سایت خام به یک سایت پزشکی موفق با استفاده از وردپرس، نیازمند به فراگیری دانش طراحی سایت هستید که لازم است زمان و وقت کافی برای یادگیری آن بگذارید.

طراحی سایت پزشکی از طریق برنامه نویسی

برای طراحی سایت پزشکی از طریق برنامه نویسی نیازمند دانش تخصصی در حوزه کامپیوتر هستید. شما میتوانید به فراگیری تخصصی دانش برنامه نویسی جهت طراحی سایت اقدام کنید اما بدلیل صرف وقت و هزینه فراوان و کسب دانش تخصصی آن برای تنها طراحی یک سایت پزشکی توصیه نمیشود.

طراحی سایت پزشکی با تیم ماهان

 تیم ماهان در همین راستا جهت کمک به شما عزیزان سعی دارد تا با طراحی سایت پزشکی حرفه ای برای شما به بهترین نحو از طریق ارائه خدمات لازم جهت طراحی یک سایت پزشکی بی عیب و نقص، به اعتبار شما بیفزاید.

طراحی سایت پزشکی

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت پزشکی به ویژگی‌های خاص آن و نیازهای متفاوت کارفرما بستگی دارد. به منظور اطلاع دقیق از قیمت با همکاران ما در واحد فروش ماهان تماس بگیرید.

آیا برای طراحی سایت پزشکی دامنه اختصاصی داریم؟

بله، شما می‌توانید هر دامنه ای که مدنظرتان است، اعم از ir, com, net, info را ثبت کرده و به سایت خود متصل کنید.

آیا سایت طراحی شده برای من در گوگل دیده می‌شود؟

طراحی بر اساس اصول سئو انجام خواهد گرفت و همکاران ما در زمینه سئو همواره در حال بررسی و رعایت اصول سئو برای رسیدن به بالاترین رتبه در نتایج گوگل خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *