وب سایت بهتر است یا ایسناتگرام؟سایت یا اینستاگرام؟

وب سایت بهتر است یا اینستاگرام ؟ اولین سوال هرفرد برای شروع کسب و کار اینترنتی این است.

بسیاری از افراد که خواهان شروع کسب و کار اینترنتی خود هستند بین دوراهی اینکه وب سایت فروشگاهی بهتر است یا اینستاگرام دچار شک و تردی میشوند

شما میتوانید قبل از خواندن این متن نگاهی به مقاله طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک داشته باشید , در آنجا میتوانید اطلاعات مهمی از فروشگاه اینترتی کسب کنید. (اینجا کلیک کنید)

هیچوقت با قاطعیت نمیتوان گفت که الان برای کسب و کار اینترنتی با کدام میتوان شروع کرد , زیرا انتخاب این مساله تماما به پارامتر هایی از فروشگاه شما برمیگردد و اکثر کسایی که یکی از این موارد رارد یا تایید میکنند نفع خودرا در مقایسه طراحی وب سایت فروشگاهی یا اینستاگرم لحاظ میکنند.

ما در اینجا به مقایسه و نیاز های این دو کسب و کار اینترنتی میپردازیم.

اینستاگرام

اولین دلیلی که اکثرا اینستاگرام را انتخاب میکنند رایگان بودن راه اندازی این کسب و کار اینترنتی است.

وب سایت بهتر است یا اینستاگرام

آیا راه اندازی اینستا گرام برای فروشگاه یا کسب و کار من رایگان است؟

خب در نگاه اول به این مساله جواب مثبت است , میتوان یک صفحه اینستاگرام ایجاد و محصولات یا مطالب را در آن بارگذاری و به بقیه معرفی کرد و مراجعه کنندگان حضوری من یا اگر پیج در راستای یک شرکت و کسب یا کار بزرگ است ارباب رجوعان یا کارفرمایان و سرمایه داران مطالب مرتبط با کسب کار مارا در آن بخوانند .

اما در همین جمله بالا چدین نکته دارد که اگر رعایت نشود لطمه بزرگی به برند و اعتبار شما میزند.

نکات راه اندازی پیج اینستاگرام

تولید محتوای مناسب

یکی از مهم ترین رکن های ایجاد پیج کاری در اینستاگرام تولید محتوای قوی است تولید محتوا از تهیه عکس های مناسب تا نوشته هاو کپشن های خوانا تا تولید محتواهای دلگرم کننده و جذاب برای دنبال کنندگان و شما میتوانید نکات بسیار مهم تولید محتوا با کیفیت را در این مقاله بخوانید و آشنا شوید(اینجا کلیک کنید)

اگر دقت کنید در پیج های معتبر و برند و قابل اعتماد برای تولید محتوا فردی را استخدام کرده که عکاسی , نوشتن کپشن با تسلط به نکات روانشاسی جذب مشتری را انجام دهد.

ایجاد ساختار و شکل مناسب پیج اینستاگرام

شما بایدبرای پیج خود از قسمت معرفی پیج تا ترتیب پست ها نحوه استوری ها و چیدمان آنها سیاستی را به خرج دهید و یک اعتبار به پیج خود دهید دنبال کنندگان همیشه به پیج ها منظم و وقت گذاشته شده اعتماد میکنند.

مدیریت محتواهای اینستاگرام

همانطور که میدانید در اینستاگرام کالاهای شما در دسته بندی های خاصی نمیتوانن قرار بگیرند و اگر یک محصول را دو هفته پیش پست کرده باشید باید دوباره آنرا استوری کنید یا پست کنید که مخاطب جدید شما آن را ببیند.

پشتیبانی در لحظه با مشتری ها و مشتری نماها

همانطور که میدانید راه ارتباطی شما با مشتری شما در اینستاگراز طریق دایرکت اینستاگرام است.

بنابر این با شلوغی دایرکت و کنجکاوی افرادی که قصد خرید ندارند شما باید تایم زیادی را برای مدیریت پیامها بگذارید.

معرفی و تبلیغات موثر

شما بااید پیج خودرا به دیگران معرفی کنید پس باید نسبت به فضای اینستا گرام مخاطب های خود و بازار آنلاین خود آگاه باشید بتوانید پیج هارا آنالیز کنید تا به تبلیغات موثری برسید.

آگاه بودن از ترفند های بلا بردن پیج و رعایت کردن الگوهای اینستاگرام

اکثرا پیشنهاد میکنند برای بالا بردن بازده پیج اینستاگرام باید دوره های آموزشی دید یا ادمین توانمند استخدام کرد که شما برا اطلاعات بیشتر میتوانید از خدمات سایت ما مطلع شوید.

اگر شما نکات بالا و صد ها نکته دیگر را به درستی رعایت نکنید سریعا پیج شما با شکست مواجه یشود اللخصوص در زمان کنونی که بازار رقابت در اینستاگرام بسیار داغ است.

وب سایت فروشگاهی یا تجاری.

دومین راه کسب و کار اینترنتی که اکثر مردم نسبت به آن یک مسیر پر هزینه نگاه میکنند وب سایت فروشگاهی یا تجاری است.

وب سایت فروشگاهی- وب سایت بهتر است یا ایسنتاگرام؟
High Angle View Of A Young Woman Shopping Online On Laptop At Home

وب سایت فروشگاهی یک فضای به خصوص برای نمایش محصول شما است و خیلی از معایب اینستاگرام را برای تولید محتوا ندارد و در وب سایت فروشگاهی دسته بندی محصولات بسیار با نظم تر و راحت تر است وخریدار با آن ارتباط بیشتری میگیرد.

وب سایت فروشگاهی در نظر خریداران بسیار معتبر تر است نسبت به پبج اینستاگرام زیرا برای کابر در صورت طراحی اصولی و تولید محتوا با کیفیت کاربر با آن بسیار بیشترارتباط میگیرد.

لازم به ذکر است سایت و اینستاگرام دو مکمل بسیار عالی برای کسب و کار اینترنتی شما هستند ولی ترجیحا اولویت میتواند وب سایت فروشگاهی باشد

که شما در مقاله طراحی وب سایت فروشگاهی پوشاک میتوانید اهمیت اینموضوع را کامل درک کنید (اینجا کلیک کنید)

مزایای وب سایت فروشگاهی

رابط کاربری و ارتباط گیری بهتر مخاطب با فروشگاه شما

وب سایت فروشگاهی همانطور که مشخص است برای فروش محصولات و مکانی برای مجذوب کردن مشتری طراحی شده و کابر داخل آن به تمامی محصولات شما دسترسی کامل دارد

قابل اعتماد بودن فروشگاه شما

وب سایت فروشگاهی جایی قابل اعتماد تر و قابل پیگیری برای کاربران وب سایت و خرید از آن مطمعن تر

مدیریت خرید ها و کاربران

شما در سایت دسترسی دسته بندی شده به خریدارا خرید های شده نظرات و پرسش ها هستید

فروش بیشتر

در وب سایت فروشگاهی شما میتوانید کنترل بازیدید کاربر را در دست داشته باشید و با ترفندهای بازاریابی یک کاربر را وادار به خرید بیشتر و حتی پیشنهاد دادن برخی از محصولات کوچک در کنار خرید آن فرد

وب سایت بهتر است یا اینستاگرام

با توجه به نکات بسیار پایه و کلی که به آنها پرداختیم میتوان نتیجه گرفت که وب سایت فروشگاهی و اینستاگرام دو مکمل برای یکدیگر هستند , شما با داشتن فقط یکی از آنها نمیتوانید به بازدهی فروش مد نظر خود برسید زیرا اینستاگرام جایی صرفا برای معرفی برند شما است ولی فروش مختص وب سایت فروشگاهی است مانند تمامی برند های معتبر و پر فروش و اگر این ترکیب را به هم بریزید موجب ضربه خوردن به برند شما میشود پیشنهاد میشود برای مطلع بودن از روش های بازار یابی آنلاین یا دیجیتا مارکتینگ خدمات تیم راین ماهانه را مطالعه کنید و از حرفه ایی شن کسب و کار های اینترنتی مطلع شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *