نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پتانسیل فوق العاده ای را برای خدمات رسانی به مشتری فراهم می نماید. در طی این فرآیند افزایش سود دهی و تامین رضایت مشتری تضمین می شود. استفاده از چنین نرم افزاری می تواند به واحدهای مرکز تلفن در کوتاه تر کردن زمان مکالمات کمک فراوانی کند.

استفاده از این نرم افزار در کاهش زمان انتظار وهمچنین کاهش میزان تماس های اشتباه کمک زیادی می کند. در بحث سیستمهای خدمات رسانی به مشتریان مبنتی بر مرکز تماس، CRM از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است که می تواند کارایی یک مرکز تماس را تکمیل کند. یا بعبارتی کاملترین سیستمهای مرکز تماس سیستمهایی خواهند بود که بصورت مجتمع حاوی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان نیز باشند.برای درخواست نسخه نمایش از این پکیجها می توانید اینجا کلیک کنید.

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مراکز تماس می توانند از اطلاعات مربوط به مشتریان خود حداکثر استفاده را بنمایند. و استفاده از این روش به ایجاد ارتباطی بهتر وحرفه ای تر با مشتریان کمک می کند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یک مرکز تلفن حرفه ای با اطلاعات با ارزش و یکپارچه مشتریان را ارائه می نماید.این نرم افزار پیشرفته به متخصصان (پرسنل واحد فروش ویا واحد خدمات و پشتیبانی) در دستیابی به اطلاعات و سوابق مشتری و درنتیجه آگاه کردن آنان قبل از صحبت با مشتری کمک می نماید.

استفاده از چنین نرم افزارهای پیشرفته ای به شرکتها در شناخت و درک اولویتها و سلایق مشتریان کمک شایانی خواهد کرد. .دریافت و ارائه اطلاعات در واحد فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این اطلاعات باعث خواهد شد که بانک اطلاعاتی مشتریان به درستی سازماندهی شده و همیشه بروز باشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای پیگیری امور کاربرد فراوانی دارد. به این صورت که پس از هر تماس اطلاعات و اقدامات مربوط به آن تماس ثبت شده و در تماسهای بعدی پیگیرهای مورد نیاز و مربوط به آن به آسانی انجام خواهد شد. در شرایط عادی و بدون استفاده از این سیستمها اقدامات پیگیرانه از معضلات بزرگ هر سازمان می باشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مجتمع با مرکز تماس کارشناسان را قادر می سازد درهر زمانی جزئیات تماس را براحتی مشاهده و بررسی کنند. بعبارتی، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در پیشبرد امور مدیریت سازمان نقش بسزایی خواهد داشت.

این نرم افزار امکان ارجاع تماسهای گرفته شده به شرکت را بر اساس نوع تماس (شماره تماس، تعداد تماس گرفته شده تا کنون از این شماره و …) به واحد یا شخص مرتبط فراهم می کند. در این چرخه هزینه های فروش و پشتیبانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

بطور خلاصه استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مجتمع با تلفن گویا و مرکز تماس، پرسنل مرتبط با مشتریان را قادر خواهد ساخت که عملکردهای متعدد و متنوعی در ارتباط با مشتریان و درنهایت سودآوری سازمان داشته باشند.

کار با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بدلیل اجزاء ساده و کاربرپسند آن بسیار راحت است، و عملا یادگیری آن بسیار ساده می باشد.بعبارتی خاصیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان خوب ساده بودن و کاربرپسند بودن آن می باشد. (

استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، واحدهای خدمات و پشتیبانی مشتریان که از مراکز تماس(Call centers) استفاده می کنند را قادر به بررسی نیازهای مشتریان خواهد کرد. ارائه خدماتی که مشتری واقعا به ان نیاز دارد یک مسئله بسیار اساسی است و مورد فوق در شناخت این خدمات بسیار موثر خواهد بود. هم چنین crm کار متخصصان مراکز تماس و مدیران یا سرپرستان آنها در آماه سازی گزارشات واضح و کاربردی بصورت خیلی سریع را ساده خواهد نمود.

پس از این اگر بدنبال گزینه های ابتکاری در جهت بهبود واحد خدمات رسانی به مشتریان خود بودبد، حتما باید مدیریت ارتباط با مشتریان را بعنوان یک ابزار کارآمد که کارایی و اثربخشی را تضمین می کند را درنظر داشته باشید.

درباره نویسنده:

محمد سهرابی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، کارشناس تجارت الکترونیک، مشاور در زمینه مدیریت مبنی بر تکنولوژی و همچنین نویسنده و مترجم مقالات در زمینه تجارت و بازاریابی الکترونیک، بهینه سازی موتور جستجو و مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *