اینستاگرام برای ویندوز

برای استفاده از اینستاگرام برای ویندوز یا اینستاگرام برای کامپیوتر خود، میتوانید از نرم افزار Grids for Instagram که یک نسخه جذاب از نرم افزار محبوب اینستاگرام است و این نسخه مخصوص نصب روی رایانه ها میباشد استفاده کنید.
احتمالا درباره برنامه ی محبوب و جذاب اینستاگرام زیاد از اطرافیان خودتان شنیده اید یا خودتان تجربه کار با آن را داشتید و با قابلیت های آن آشنایی دارید. اما اگر تا حالا اینستاگرام نداشته اید و با قابلیت های آن آشنا نیستید باید خدمتتان عرض کنم که این برنامه شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین برنامه های شبکه اجتماعی است.

این برنامه نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و جالب است که با وجود گذشت چندین سال از زمان ساخت این برنامه، نه تنها محبوبیت خود را از دست نداده بلکه روز به روز بر تعداد طرفداران و نصب کنندگان آن افزوده می‌شود.

اینستاگرام برای کامپیوتر

اکثر افراد از این برنامه جهت سرگرمی استفاده می‌کنند اما اینستاگرام برای عده ای علاوه بر سرگرمی، جنبه کسب و کار نیز دارد و منبع درآمدی برای آنها به حساب می آید.
استفاده از این برنامه ی محبوب نیازمند دسترسی به اینترنت است و معمولا افراد، آن را روی تلفن های همراه خود نصب میکنند اما عده ای هم هستند که به تلفن هوشمند دسترسی ندارند یا به هر دلیلی می‌خواهند که اینستاگرام روی ویندوز یا کامپیوتر آنها باشد.

Grids for Instagram، یک نسخه جذاب از نرم افزار محبوب اینستاگرام برای ویندوز است که مخصوص نصب روی رایانه ها میباشد. 


بعد از نصب نرم افزار اینستاگرام روی ویندوز کامپیوتر یا لپتاپ خود میتوانید تقریبا از همه قابلیت های اینستاگرام که روی تلفن های هوشمند موجود است روی کامپیوتر یا لپتاپ خود بهره ببرید.


اینستاگرام یک سرویس به اشتراک‌ گذاری عکس و فیلم است. این شبکه اجتماعی به شما این امکان را می دهد که عکس ها و فیلم های خود را ویرایش کنید، آنها را فیلتر کنید، افکت های متعدد به آنها اضافه کنید، سپس آنها را در قالب استوری یا پست آپلود کرده و از طرف دنبال کنندگان خود لایک های متعدد و حتی نظرات آنها را در مورد آنچه به اشتراک گذاشتید دریافت کنید.

این شبکه اجتماعی به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر و فیلم هایی از زندگی روزمره یا لحظات خاطره‌ انگیز زندگی خود را به صورت زنده یا آفلاین به اشتراک بگذارند.

نکته‌ ی قابل توجه این است که اینستاگرام، نسخه تحت وب نیز دارد اما مشکل اینجاست که نسخه تحت وب آن یعنی ( instragram.com ) قابلیت هایی که نسخه اپلیکیشن مخصوص موبایل آن داراست، را ندارد بطور مثال در نسخه وب اینستاگرام، امکان دسترسی به دایرکت مسیج براحتی وجود ندارد.
اگر می‌خواهید اینستاگرام برای ویندوز یا کامپیوتر خود نصب کنید و به قابلیت هایی که نسخه اپلیکیشن آن روی تلفن های هوشمند دارد بدون احتیاج به نسخه وب آن دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما نرم افزار Grids for Instagram است.

این برنامه کاربردی این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به اینستاگرام خود بدون نیاز به تلفن همراه خود، روی رایانه خود ( ویندوز یا مک ) وارد شوید و از تمام قابلیت های آن بهره ببرید.

اینستاگرام صرفا با هدف سرگرمی و به‌ اشتراک‌ گذاری عکس و فیلم طراحی نشده است بلکه یک بستر فوق‌العاده برای شکوفایی استعدادها و بیشتر دیده شدن افراد است.

اینستاگرام برای ویندوز

قابلیت دیگری که اینستاگرام دارد ایجاد صفحه تجاری است که با استفاده از آن می‌توان به معرفی کسب و کار خود بپردازید و از طریق به اشتراک گذاری نمونه کارهای خود، مشتریان زیادی را به خود جذب کنید.
اگر علاقه مند به استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و خواستار نصب اینستاگرام روی ویندوز خود هستید تا به تمامی قابلیت های اینستاگرام دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما نصب برنامه یا اپلیکیشن Grids for Instagram است که در انتهای مطلب تیم ماهان، لینک دانلود فایل نرم افزار را در اختیار شما قرار داده اند.

قابلیت های اینستاگرام برای ویندوز | کامپیوتر ( Grids for Instagram ) :

  • ایجاد تجربه کاربری فوق‌العاده برای کاربران
  • امکان عمومی یا خصوصی ساختن صفحه خود
  • قابلیت ایجاد چندین اکانت و امکان سوئیچ کردن بین آنها
  • امکان به‌ اشتراک‌ گذاری عکس و فیلم بصورت پست یا استوری به دیگران
  • امکان پسندیدن عکس یا فیلم های دیگران و نظر دادن در مورد آنها
  • قابلیت استفاده از هشتگ، موقعیت مکانی و برچسب گذاری روی استوری ها و پست ها
  • امکان آنفالو و بلاک کردن صفحات دیگران و…

برای دانلود نرم افزار Grids for Instagram، روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر

سوالات متداول

اینستاگرام کامپیوتر یا Grids for Instagram بر روی چه ویندوزهایی قابل نصب است؟

اینستاگرام کامپیوتر ( اینستاگرام ویندوز ) قابلیت نصب به روی ویندوزهای 7 به بالا را دارد.

آیا نسخه کامپیوتری اینستاگرام، دقیقا همان قابلیت های اینستاگرام موبایلی را دارد؟

میتوان گفت تقریبا تمامی امکانات اینستاگرام موبایلی را دارد.

چگونه اینستاگرام روی ویندوز نصب کنیم؟

فیلتر شکن خود را روشن کرده و روی لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر کلیک کرده و آن را نصب کنید.



بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *