طراحی تخصصی سایت

طراحی تخصصی سایت یعنی شما یا تیم طراحیتان سایتی طراحی کنید که از نظر کیفیت و کارایی در رتبه های بالای سخت افزاری و نرم افزاری باشد و بتواند تمامی خدمات شما را ارائه دهد و تمامی نیاز های کاربران را پاسخ دهد.

پس در قدم اول باید شما نیاز های  کسب و کار مورد نظرتان را بشناسید و نسبت به ان ها اگاهی کامل داشته باشید که این کار با تیم ما به خوبی و بادقت فراوان انجام می شود بعد کاربران را بشناسید و نیازهای ان ها را انالیز کنید تا بتوانید در سایت تخصصی و حرفه ای که طراحی میکنید بهترین پاسخگویی ممکن را به ان ها داشته باشید .

تصویری زیبا از یک لپتاپ در زمینه طراحی وب

افراد زیادی فکر میکنند که داشتن یک سایت حرفه ای در زمانی که محصولات خوبی دارند حائز اهمیت نیست در صورتی که این افراد سخت در اشتباهند و این کار لطمه بزرگی به کسب و کارشان خواهد زد . شرکت ها در کنار محصولات خوب باید سایت تخصصی و خوبی نیز داشته باشند تا باعث پیشرفت و رونق کسب و کارشان شود.

چرا هر بیزینسی نیاز به طراحی تخصصی سایت دارد؟

شما اینگونه در نظر بگیرید که شما یک فروشگاه اینترنتی دارد و این دقیقا مانند همان فروشگاه فیزیکی و ویترین شما  هست که دارید و فقط تفاوت هایی در زمینه پاسخگویی به مشتریان و نحوه فروش و ارائه محصولات دارد.

پس فکر نکنید دو موضوع جدا از هم هستند بلکه وابسته به هم هستند و در یک راستا حرکت می کنند .

پس کسب وکار خود را وارد زمینه دیجیتال مارکتینگ کنید تا از دنیا عقب نمانید. در ادامه یکسری از اهداف طراحی تخصصی سایت را می گوییم تا با ان بیشتر اشنا شوید.

تصویری زیبا از یک لپتاپ با نوشته دیجیتال مارکتینگ

در طی طراحی سایت به صورت تخصصی توسط تیم مجرب ما چه اهدافی دنبال می شود؟

زمانی که یک تیم قوی مثل تیم دیجیتال مارکتینگ  شروع به طراحی تخصصی سایت و حرفه ای برای شما  میکنیم در پیش نویس کارهایمان اهداف بزرگی را برای شما دنبال می کنیم و حتی از خود شما اهداف والاتر و بزرگی تری را برای بیزینستان می خواهیم  .

خانم و اقا در حال انجام پروژه

هدف هایی که هر دو طرف دنبال میکنند شامل مواردی چون:

بالا رفتن نرخ فروش محصولات

افزایش تعداد بازدید ها از فروشگاه

بالارفتن دنبال کنندگان این مورد بیشتر برای سایت هایی هست که به صورت خبرنگاری و گزارش دهی کار میکنند

شناخت شما به عنوان یک برند بزرگ و فعال در زمینه های که فعالیت میکنید

رشد و نمو برای مشاغل کوچک و بزرگ

انجام عمل بازاریابی به صورت بصرفه برای شما

گرفتن انبوه بازار و پیدا کردن طرفداران متفاوت

چرا تیم طراحی تخصصی ما را انتخاب کنید؟

تیم تخصصی ما شامل افرادی با تجربه و حرفه ای در زمینه برنامه نویسی و کدنویسی  (سخت افزاری و نرم افزاری) و دیجیتال مارکتینگ و سئو و پشتیبانی و برنامه ریزی و طراحی است و ما با برنامه ای حساب شده و دقیق شروع به کار برای فروشگاه شما می کنیم .

طرحی جالب در مورد سئو
تصویری اختصاصی از سخت افزار

در طول پروژه به بررسی دقیق طرفین و رفتار و خواسته های شما, فروشگاهتان وحتی مشتریانتان می پردازیم . بگونه ای که هیچ موردی از قلم نیافتد و همه جوانب را می سنجیم و بر اساس ان یک طرح دقیق و کامل برای شما و کسب وکارتان می ریزیم.

هدف اصلی که ما دنبال می کنیم ارائه خدماتی عالی و منحصر به فرد است تا شما را در راستای تحقق اهدافتان پیروز کنیم .

پشتیبانی گسترده ما و همچنین دقت ما از مواردی بوده است که در نمونه کارهای قبلی ما میتوانید ببینید پس لحظه ای تردید برای سپردن کارتان به ما نداشته باشید.

بر اساس نظرسنجی هایی که از مشتریان قبلی شده است می توانیم به افتخار بزرگی که کسب کرده ایم برسیم که شامل رضایت بیش از 90% مشتریان بوده است. 

در پروژه های کاری ما طراحی های پیچیده فروشگاهی و غیر فروشگاهی انجام شده است مثل طراحی تخصصی سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی, صنعتی مانند تولیدکنندگان مطرح استان و حتی کشور و یا حتی در زمینه های پزشکی مانند سایت های زیبایی و خدمات پزشکی و نوبت دهی و حتی ما وارد زمینه پوشاک هم شده ایم و طراحی سایت موثری داشته ایم.

پس فراموش نکنید که می توانید پروژه های طراحی سایت خود را در هر زمینه ای به ما بسپارید.

خطرهایی که در کمین شماست اگر طراحی سایت خود را به افراد ناوارد بسپارید

تصویری جالب درباره موضوع ریسک

هزینه ها زیادی پرداخت کنید اما کیفیت مناسب و در حد انتظارتان را بدست نیاورید

تصویری جالب و بامزه در مورد کاهش هزینه

طراحی ضعیف

کارمندی که طراحی ضعیفی در کارش داشته

عدم پاسخگویی در زمان وجود مشکلات سایت

کسب نکردن رتبه مناسب

محتوا و متن بی کیفیت و نا مرتبط

عدم جذابت برای کاربران

گاهی اوقات متن به صورتی است که برای مخاطبان قابل باور نیست و کاربران نمی توانند به شما اعتماد کنند و کارشان ر ابه شما بسپارند.

یک سایت تخصصی و حرفه ای در زمان طراحی و اجرا چه ویژگی هایی دارد؟

حتما قبل از رسیدن به این قسمت برایتان سوال شده است که چه سایتی تخصصی است و از کجا بدانیم که این طراح سایت کارش را به صورت حرفه ای انجام داده است.

مردی در حال انجام پروژه

در ادامه ی این مطلب به ویژگی های یک سایت خوب می پردازیم.

1-سایت ما باید یک نقشه کاملا بر اساس منطق داشته باشد تا بتواند ان را به دور از افکار بیهوده و بلند پروازانه پیش ببرد.اگر قصد دارید یک سایت عالی تعریف کنید ومطالب عالی و بکری را در ان بیاورید ممکن است از مطالب اصلی و پایه ای که باید به ان می پرداختید دور شوید و کاری که کارفرما از شما خواسته را در انتهای کار انجام ندهید. پس نقشه کارتان را با وسواس و دقت بیشتری انتخاب کنید.

2-امن بود : شما ممکن است سایت خوبی طراحی کرده باشید اما با ساده ترین مشکل امنیت شما به مشکل بخورد و سایت از دسترس خارج شود پس تمام تلاشتان را بکنید تا امنیت کافی و لازم را در طراحی هایتان به کار ببرید.

3-داشتن راه های تماس و تلفنی : اگر شماره تماس دارید در سایت قرار بدهید اگر در شبکه های احتماعی حضور دارید حتما برای مخاطبان سایت بگذارید تا قوت قلبی باشد برایشان و بتوانند به شما اطمینان کافی را برای انتخاب شما بکنند.

دو مرد در حال فکر کردن بر روی موضوع راه های تماس

4-حتما قسمتی برای سوالات معمول و تکراری کاربرانتان در نظر بگیرید تا بتوانند در مورد مواردی که نمیدانند اطلاعات کسب کنند.

تصویری جالب از  FAQ و معنی ان

5-هیچ گاه فضای میزبانی یا هاست را فراموش نکنید که از نکات ابتدایی و البته بشدت مهم است پس ابتدای کارتان ان را مشخص کنید.

البته به نکاتی مانند هزینه ای که مشتری  برای ان پرداخت می کند نیز دقت کنید.

تصویری از هاست

6- سادگی اصل مهمی که این روزها فراموش شده است اما شما به عنوان یک فرد طراح حرفه ای هیچ گاه ان را فراموش نکنید زیرا زیبایی در سادگی خلاصه می شود و هرچه طراحی ساده تر, طراحی شیک تری دارید و سایتتان بیشتر به چشم مخاطبانتان می اید.

7- در اخرهم استفاده از عکس های با کیفیت و مطالب کارامد و خوب و پرداختن به موضوعات پرطرفدار جهانی است که شما را به سطوح بالایی از کیفیت می برد.

این هفت مورد گوشه ای از دنیای ویژگی های یک سایت و البته طراحی و طراح عالی را به شما نشان می دهد و  نکات بسیاری است که هنوز اهمیت دارند.

پشتیبانی از سایت یعنی چه؟

در طول این مقاله بشدت به عبارتی مانند پشتیبانی برخوردیم اما ایا به اهمیت و یا حتی معنی ان برای مشتریان دقت کرده اید؟

تیم در حال کار بر روی پروژه

سایت شما فرزند شماست پس مانند والدینی مهربان و دلسوز تا اخرین لحظه او را حمایت کنید تا به قله موفقیت برسد ولی البته اینجا افزایش کاربران و افزایش فروش محصولات و….. مدنظرمان است.

در اینجا طراح وظیفه پشتیبانی محتوایی و فنی دارد که در ادامه به ان می پردازیم.

پشتیبانی از نظر محتوا:

در مواقع لازم اطلاعات را بروز کنید .

اطلاعات جدید را وارد سایت کنید.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی و گذاشتن عکس های جدید در انجا

پشتیبانی از نظر فنی:

برطرف کردن ارورها

نصب کردن اپدیت ها

افزایش سرعت بالا امدن سایت

بکاپ داشتن از سایت

درست کردن مشکلات سایت سازگار کردن سایت در زمانی که اپدیت های جدید ظاهر میشود

مهارت های یک طراح با تجربه و اختصاصی سایت

گام اول یادگیری html :

جز اولین و مهم ترین گام ها در تبدیل شدن به یک طراح اختصاصی هست که زبان نشانه گذاری را یاد بگیرید.

تصویری جالب از اچ تی ام ال

گام دوم یادگیری css :

زیبا سازی و فرم دادن به سایت ما از طریق cssانجام می شود.

تصویری جالب از سی اس اس

گام سوم یادگیری javascript :

بعد از گام یک و دو برای پویا کردن سایت نیازمند یادگیری javascript هستیم.

تصویری جالب از جاوا

گام چهارم انتخاب زبان برنامه نویسی سوی وب:

معمولا php انتخاب افراد حرفه ای در این زمینه هست.

تصویری از پی اچ پی

سخن پایانی

طراحی سایت یک کار بسیار ساده ولی در عین سخت است که باید به فرد کاردان داده شود تا نتیجه عالی کارتان  داشته باشد و جز بهترین مشاغل و البته پردرامد ترین ها است ولی به شرط انکه شما بتوانید در ان حرفه ای و باهوش عمل کنید.

امروزه که تمامی کسب و کارهای مختلف یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند داشتن یک سایت با یک تیم طراحی سایت تخصصی و حرفه ای بسیار اهمیت دارد پس هیچگاه فراموش نکنید که کارتان اگر برایتان اهمیت دارد باید ان را به افراد حرفه ای و باتجربه ای مانند دیجیتال مارکتینگ ماهان بسپارید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *