طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی، در حال حاضر یکی از ضرورت های هر کسب و کاری است که در زمینه بازرگانی یا صادرات و واردات فعالیت دارد.

با توجه به‌ اینکه اینترنت و بستر وب، شرایط را برای ارتباطات در سطح جهانی مهیا کرده است، فرصت بیشتری برای پیشرفت در زمینه ی تجارت بین المللی فراهم شده و افزایش تعداد شرکت‌های بازرگانی و تجاری متقاضی برای فعالیت در بستر وب و اینترنت گویای اهمیت طراحی سایت بازرگانی در عصر حاضر است.

طراحی سایت بازرگانی، امکان بازرگانی و تجارت در حوزه جهانی را برای بازرگانان و تجاران فراهم کرده تا بتوانند راحتتر به مشتریان هدف خود در سراسر جهان دست پیدا کنند تا قادر به انجام مبادلات خود در سطح جهانی باشند.

در واقع شرکت هایی که در زمینه بازرگانی فعالیت دارند از طریق طراحی سایت بازرگانی کارآمد و هدفمند میتوانند گام های موثری در راستای رسیدن به مشتریان بالقوه و در نهایت موفقیت کسب و کار یا شرکت خود بردارند.

موفقیت کسب و کار

ایجاد وب سایت بازرگانی کارآمد و دارای ویژگی های منحصر به فرد در زمان حال از جمله ضرورت های هر کسب و کار در حوزه بازرگانی است.

بدلیل اینکه مخاطبان سایت های بازرگانی در سطح جهانی و بین المللی هستند باید در طراحی سایت بازرگانی تخصصی و حرفه ای، بیشتر از طراحی هر نوع سایت دیگری دقت کرد.

در همین راستا تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان برای کمک به شما بازرگانان گرامی همواره در تلاش است تا با طراحی سایت بازرگانی شما به بهترین نحو و با قیمت مناسب، شما را یاری کند.

نیاز به طراحی سایت بازرگانی

هدف اصلی هر شرکت بازرگانی، جذب مشتریان بالقوه است. شرکت های بازرگانی که قصد واردات یا‌ صادرات محصولاتی را دارند، برای جلب اعتماد مشتریان، نیاز به معرفی تخصص، تجربه و حرفه خود در آن زمینه دارند. همچنین اگر شرکتی محصولات و خدماتی را ارائه میدهد باید راهی برای معرفی محصولات و خدمات خود در نظر داشته باشد. اگر قرار است راهی وجود داشته باشد که پاسخگوی نیازهای آنها باشد آن راه، طراحی سایت بازرگانی برای شرکت است.

اهمیت طراحی سایت بازرگانی

اهمیت طراحی سایت بازرگانی

چرا باید به طراحی سایت بازرگانی اهمیت داد؟

طراحی سایت بازرگانی باید با دقت بالایی صورت گیرد زیرا حوزه بازرگانی تنها محدود به تجارت های داخل یک کشور نیست بلکه بحث روابط و تجارت های بین المللی شرکت ها در میان است و ضروری است که یک راه ارتباطی مناسب و کارآمد جهت ارتباط با سایر کشور ها وجود داشته باشد همچنین راهی که مشتریان بتوانند در هر زمان و مکانی در مورد شرکت، سابقه و تخصص شما اطلاع پیدا کنند.

از طریق سایت می توانید با همکاران خود در سراسر جهان در ارتباط باشید و به معرفی خود، شرکت، محصولات و خدماتتان بپردازید تا بتوانید خدمات فروش، صادرات و واردات محصولات خود را در سطح جهانی به انجام برسانید. در نتیجه طراحی سایت بازرگانی در رشد و توسعه صنعت صادرات و واردات تاثیر بسزایی دارد که رشد صنعت واردات و صادرات موجب اشتغال زایی و در آخر رشد اقتصادی میگردد.

بنابراین طراحی سایت بازرگانی مخصوص شرکت و کسب و کارتان میتواند گامی موثر در مسیر رسیدن به اهدافتان تلقی شود.

طراحی وبسایت بازرگانی

برخی از امکانات طراحی سایت بازرگانی با توجه به ماهیت کسب و کار

امکانات هر سایت بازرگانی با توجه به نوع تجارت، خدمات و محصولاتی که شرکت ها ارائه میدهند، با یکدیگر متفاوت است.

در ادامه مطلب به بیان برخی از امکاناتی که میتوانید با توجه به ماهیت تجارت و کسب و کار بازرگانی خود برای طراحی سایت بازرگانی شرکتتان در نظر گیرید میپردازیم:

  • دسته بندی مناسب محصولات، ارائه کاتالوگ و تصاویر مربوط به آنها
  • ارائه کامل خدمات
  • معرفی رزومه، سابقه کاری و تخصص شرکت از طریق نمایش پروژه ها و نمونه کارهای آن (به همراه توضیحات لازم و تصاویر)
  • ارائه گواهینامه ها، افتخارات و تقدیرنامه ها
  • چند زبانه بودن سایت (لازم است در طراحی سایت بازرگانی، به دو زبانه یا چند زبانه بودن سایت توجه کنید. در سایت های بازرگانی ایران، با توجه به تحریمات و مسائل سیاسی، تجارت ها معمولا محدود به کشورهای خاورمیانه هستند و در نتیجه زبان های انگلیسی، ترکی و عربی در سایت ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.)
  • اطلاعات آدرس، تلفن، ایمیل و…
  • استفاده از نقشه ی گوگل
  • اطلاعات و معرفی شعب
  • بخش ارتباط با مشتری       

ویژگی های سایت بازرگانی

اما این نکته هم حائز اهمیت است که یک سایت بازرگانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در ادامه مطلب برخی از ویژگی های یک سایت بازرگانی مناسب را خواهیم گفت:

1- دسترسی آسان به بخش های سایت برای کاربران

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در طراحی هر سایت بازرگانی مورد توجه قرار داد، این است که ‌مشتریان بتوانند براحتی به هر آنچه که در سایت بازرگانی شما نیاز دارند، دست پیدا کنند.

 دسترسی آسان به بخش های سایت

2- ظاهر مناسب سایت

شکل ظاهری سایت، نحوه ی چیدمان بخش های مختلف آن، نوشته های سایت و فونت آنها، تعداد و کیفیت عکس های سایت و موارد مشابه دیگر میتوانند اهمیت زیادی در جلب رضایت مشتریان و موفقیت سایت شما داشته باشند، بنابراین باید به رعایت عوامل موثر در ظاهر سایت خود توجه کنید تا کاربران مشتریان، تجربه کاربری مناسبی از وبسایت شما داشته باشند.

ظاهر سایت

3- بالا بودن سرعت بارگیری صفحات سایت

سرعت بارگیری صفحات سایت یکی از ویژگی های بسیار موثر در موفقیت هر وبسایتی است که میتواند در تجربه کاربری مشتریان شما تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. تحقیقات آماری و بررسی رفتار کاربران نشان داده است که کاربران بطور متوسط حداکثر 3 ثانیه منتظر بارگیری صفحات سایت شما می مانند و معمولا در صورت عدم بارگیری بموقع صفحات سایت، سایت را رها کرده و به سایت های دیگر رو می آورند بنابراین برای نگه داشتن کاربر به عنوان یک مخاطب سایت، لازم است که صفحات سایت بازرگانی در کمترین زمان و بلافاصله بطور کامل بارگیری شده و برای کاربران نمایش داده شود.

سرعت بارگیری صفحات سایت

4- سئو سایت بازرگانی

سئو شامل مجموعه اقدامات و رعایت اصولی است که افراد برای اینکه سایتشان در بالاترین رتبه ی صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد انجام میدهند. اقدامات مربوط به سئوی سایت باید حتما با رعایت اصول آن انجام شود در غیر اینصورت، سایت شما نمیتواند رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجوگر ازجمله گوگل بدست آورد. بدون سئو، موفقیت سایت شما تضمین نخواهد شد.

سئو

با طراحی سایت بازرگانی حرفه ای به همراه امکانات و ویژگی های لازم، شما میتوانید اعتبار شرکت بازرگانی خود را افزایش دهید و با توجه به چند زبانه بودن سایت، فرصت معرفی کسب و کار شرکت و اطلاع رسانی در خصوص محصولات و خدمات بازرگانی خود را در سطح بین المللی بدست خواهید آورد که این مزایا نمایانگر اهمیت گسترده طراحی سایت بازرگانی است.

طراحی سایت بازرگانی با تیم ماهان

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان در همین راستا جهت کمک به شما بازرگانان محترم که قصد راه اندازی و طراحی سایت بازرگانی خود را دارید اعلام آمادگی میکند که با طراحی سایت بازرگانی تخصصی برای شما به بهترین نحو از طریق ارائه خدمات لازم جهت طراحی یک سایت بی عیب و نقص، شما را یاری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *