تصویری از کسب درامد از طریق اینستاگرام

درآمد از اینستاگرام در عصری که به عنوان عصر دیجیتال شناخته می شود یک کسب و کار و بیزینس اینترنتی است که بسیار طرفدار دارد. باتوجه به درآمدهایی که از اینستاگرام حاصل می شود بسیاری از مردم ترغیب می شوند تا در این مسیر قدم بگذارند اما باید به یک نکته کنیم و این هست که به دلیل درآمد بسیار بالایی که می توان از اینستاگرام داشت افراد زیادی به سمت ان کشیده شده اند پس تعداد رقبا در اینستاگرام بسیار بالاست.

تصویری جالب در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

شاید بارها به این موضوع فکر کرده باشید چه موضوعی باعث شده که اینستاگرام به یک محیطی پرسود تبدیل شده است؟

تیم دیجیتال مارکتینگ ماهان در این مقاله به جنبه های مختلف این موضوع می پردازد.

اینستاگرام چیست؟

ابتدا یک توضیح مختصری در مورد اینستاگرام می دهیم و بعد به موضوع اصلی باز می گردیم.

اینستاگرام یک نوع شبکه اجتماعی است برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با دوستانتان و همچین شما می توانید از طریق اینستاگرام با افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط داشته باشید و همین موضوع باعث شده است که به یک محیط بسیار عالی برای کار و ارتباط اجتماعی تبدیل شود.

تصویری جالب در مورد اینستاگرام

باتوجه به تعداد کاربرانی که اینستاگرام دارد این شبکه اجتماعی یک محیط بسیار بزرگ است که برای کسب و کاربسیارکارامد است.

از طریق اینستاگرام می توانید مخاطب ها و مشتریان زیادی را به خود جذب کنید همچنین ترفندهای زیادی وجود دارد در اینستاگرام برای جذب مشتری مانند استفاده از هشتگ که بسیار پرطرفدار است.

اینستاگرام اپلیکیشنی هست که بر روی موبایل و حتی لپتاپ و ویندوز هم نصب می شود.

راههای کسب درآمد از اینستاگرام کدامند؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عالی است که می توانید در ان بسیار رشد کنید. درآمد از اینستاگرام می تواند برای شما بسیار بالا باشد .

فکر کنید یک فروشگاه دارید که اینستاگرام یک ویترین برای ان است پس هرچه بهتر ویترین فروشگاهتان را به نمایش بگذارید فروشتان بالاتر رفته و درآمد از اینستاگرام شما افزایش پیدا می کند.

تصویری جالب از ویترین کسب و کار شما در اینستاگرام

شما می توانید به اینستاگرام به چشم یک کاتالوگ الکترونیکی نگاه کنید که به صورت بی نهایت می توانید در ان به معرفی محصولاتتان بپردازید و ان ها را به مشتریانتان بفروشید.

تصویری جالب از کاتالوگ الکترونیکی

حالا که کمی در مورد اینستاگرام و ویترین بودن ان صحبت کردیم می خواهیم به سراغ درآمد از اینستاگرام برویم.

  • فروش کالا و خدمات شما به صورت مستقیم:

یکی از روش های قدیمی در اینستاگرام است که افراد زیادی از ان استفاده می کنند. در این روش شما به عنوان صاحب کسب وکار کالاهای فیزیکی یا حتی دیجیتالی یا در بعضی از موارد خاص خدمات خود را در اینستاگرام برای همگان به نمایش می گذارید و ان ها را از این طریق می فروشید.

تصویری جالب از فروش کالا و خدمات به صورت مستقیم
  • فروش کالا و خدمات به صورت غیر مستقیم:

شاید بارها در اینستاگرام دیده باشید که افراد زیادی از جمله بلاگرها که تعداد زیادی دنبال کننده دارند از طریق محبوبیتی که دارند تبلیغات پیج های مختلفی را قبول می کنند و به کسب درآمد از اینستاگرام مشغول هستند.

تصویری جالب از نحوه تبلیغ یک بلاگر

در این راه شما محصول یا خدمات خود را به دیگران می دهید تا ان را برای شما تبلیغ کنند . به گونه از اعتبار ان ها استفاده می کنید و در ازای این تبلیغات مبلغی را به ان ها پرداخت می کنید .

 مورد استقبال گرفتن کسب و کار بعد از تبلیغ توسط بلاگر

یک روشی که امروزه خیلی پرطرفدار است این است که شما یک سری محصول یا خدمت را برای بلاگر یا شخص معروفی ارسال می کنید و از ان ها می خواهید که ان را به طرفدارنشان معرفی کنند .

بسیاری از بلاگرها با روش ها و ابتکارات خاص خود محصول شما را تبلیغ می کنند و حتی بسیاری برای محصولات و خدماتی که برای معرفی به ان ها داده می شود تولید محتوا می کنند که این کار باعث بیشتر دیده شدن کسب وکار شما می شود.کسب وکارهای زیادی امروزه به این روش روی اورده اند.

  • ساخت برند در اینستاگرام

یک روش غیر مستقیم است . برندینگ به هر اقدامی می گویند که شما برای ساختن تصویری دائمی انجام دهید مثلا یک لوگو برای برند خودتان طراحی کنید که در ذهن ها بماند یا حتی تصاویری از محصولات یا خدماتتان به اشتراک بذارید که برای مشتریان خاص باشد.

تصویری جالب از برندینگ

پس ابتدا باید در اینستاگرام برای خودتان یک صفحه بسازید و در ان عکس های جذاب برای کاربران از خدمات و محصولات بگذارید.این کار باعث جذب مشتری می شود و در برندینگ موفق می شوید.

تصویری از جذب مشتریان
  • کسب درآمد از طریق فروختن دنبال کننده و لایک و کامنت واقعی در اینستاگرام

بسیاری از پیج های اینستاگرامی خواهان این هستند که دنبال کنندگان پیجشان بالا برود و صفحه پربازدیدی داشته باشند به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کار دنبال این موضوع می روند.

جذب مشتری

این روش یکی از پول ساز ترین و سریع ترین راه هاست و شما با دو یا سه ساعت کار کردن در روز به درآمد میلیونی برسید.

چگونه مشغول به کسب درآمد از اینستاگرام شویم؟

تصویری از کسب درآمد از اینستاگرام
  • ابتدا پیج اینستاگرامی داشته باشید.
  • تولید محتوای خاص و غیر تکراری
  • تلاش کنید بیشتر از قابلیت های خود اینستاگرام استفاده کنید.
  • سعی کنید محتوای با کیفیت تولید و از افراد متخصص استفاده کنید.
  • سعی کنید از عکس های زیبا و متفاوت استفاده کنید.
  • تلاش کنید که با مشتریان و دنبال کنندگانتان صحبت کنید و یک تعامل مفید و کاربردی در راستای پیشرفت خودتان داشته باشید.
  • از هشتگ خیلی استفاده کنید زیرا پیجتان در قسمت هشتگ هم بالا می اید و کاربران زیادی به سمت پیجتان می ایند.
  • ارتباط با بلاگرها و اینفلوئنسرها و دادن محصولات به ان ها برای تبلیغ کردن
  • انجام کارهای جذاب مانند انجام مسابقات بین کاربران

در عکس هایی که از محصولات و خدمات به اشتراک می گذاریم چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

هرچه کیفیت عکس های خود را در پیچتان را بالا ببرید, مشتریان جذب می شوند تا از محصولات شما استفاده کنند و درآمد از اینستاگرام کسب کنید.در اینجا به نکاتی که باید در عکاسی محصولات رعایت کنید می پردازیم.

از قالب مناسب برای عکس استفاده کنید.

از حاشیه گذاری مناسب برای عکس ها استفاده کنید.

از محصولاتتان از بالا عکس بگیرید.

کیفیت عکس ها را بالا ببرید.

تصویری از عکاسی حرفه ای برای اینستاگرام

بیشترین درآمد از اینستاگرام

اگر تعداد دنبال کنندگان پیج شما بالا باشد و از 500هزار نفر بالاتر باشد, انگاه درآمد روزانه شما از پیجتان حدود 6 میلیون به بالا خواهد بود.

هرچقدر تعداد دنبال کنندگان پیج شما بالاتر باشد انگاه درآمد روزانه شما از اینستاگرام بالاتر خواهد رفت پس سعی کنید دنبال کنندگان را به خود جذب کنید.

تصویری جالب از درآمد از اینستاگرام

سخن پایانی

درآمد از اینستاگرام یک روش جدید و پول ساز برای کسب درآمد است. شما به صورت انلاین به فروش محصولاتتان می پردازید و کسب درآمد می کنید و هرچه تعداد دنبال کنندگان شما بالاتر باشد انگاه پیج شما بیشتر دیده خواهد شد و مشتریان بیشتری جذب خواهند شد.

این مقاله جز یکی از جامع ترین مقاله ها در مورد درآمد از اینستاگرام و راههای کسب درآمد از اینستاگرام است.شما در راه کسب درآمد از طریق اینستاگرام و برندینگ نیاز به این دارید که با یک تیم تخصصی صحبت کنید.

مشاوران تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ ماهان اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا در این راه موفق شوید و به درآمد دلخواهتان برسید.

تصویری از درآمد اینستاگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *